فروش فوق‌العاده پژو 207 ویژه مادران آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌ خودرو اعلام کرده است که مادران می‌توانند از امروز یعنی شنبه 21 آبان ماه در طرح فروش فوق‌العاده پژو 207 ویژه مادران شرکت کنند. این طرح به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. البته اگر تعداد متقاضیان از ظرفیت فروش بیشتر شود، قرعه‌کشی در 25 آبان ماه برگزار خواهد شد.

این سومین بار است که ایران خودرو طرح فروش خودروهای خود را برگزار می‌کند و در هفته گذشته نیز اعلام کرده بود قرار است دو محصول خود را در قالب فروش فوق‌العاده و پنج محصول خود را در طرح پیش‌فروش یکساله در اختیار علاقمندان بگذارد.

حال ایران‌ خودرو از امروز طرح فروش فوق‌العاده پژو 207 ویژه مادران با فرمان برقی را اعلام کرده است. این خودرو قرار است در حداکثر سه ماه به دست مادران دارای دو فرزند و یا بیشتر که فرزند دوم آنها بعد از 24 آبان ماه 1400 به دنیا آمده باشد، برسد.

افراد تا سه روز فرصت دارند به سایت ایران خودرو مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های قبلی نتوانسته بودند واریز وجه انجام دهند، نیز می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

شرکت خودروسازی ایران خودرو اخیرا اعلام کرده است که اگر میزان متقاضیان بالا باشد، قرعه‌کشی این طرح در روز چهارشنبه هفته جاری (یعنی 25 آبان‌ ماه) برگزار خواهد شد. گفتنی است نمایندگان نهادهای نظارتی نیز در این طرح حضور خواهند داشت.

هر فرد ثبت‌نام‌کننده باید کد ملی و شماره تلفن به نام خود داشته باشد. اگر فردی این شرایط را نداشته باشد، میزان وجه پرداخت‌شده پس از 20 روز کاری به متقاضی پس داده خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH