سری آیفون 15 با افزایش قیمت عرضه می‌شوند؟ اطلاعات جالب از هزینه تولید آیفون 15 اولترا

سال گذشته یک افشاگر مشهور با شناسه LeaksApplePro برای نخستین بار تصاویری دقیق از آیفون 13 پرو مکس اپل را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت. اکنون وی اطلاعات جدیدی را در رابطه با اسمارت‌فون پرچم‌دار آیفون 15 اولترا منتشر نموده است. بر اساس اعلام این افشاگر، هزینه تولید آیفون 15 اولترا در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس بسیار بیش‌تر خواهد بود. بر این اساس قیمت اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید اپل نیز افزایش خواهد یافت.

انتظار می‌رود که آیفون 15 اولترا به‌عنوان مدل جانشین آیفون 14 پرو مکس روانه بازار شود. سایر مدل‌های خانواده آیفون‌های آینده اپل کماکان الگوی نامگذاری معمول خود را حفظ نموده و با اسامی آیفون 15، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پلاس در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

بر اساس شایعات، آیفون 15 اولترا مجهز به یک کیس پریمیوم از جنس تیتانیوم خواهد بود. استفاده از تیتانیوم نه‌تنها ظاهری ممتاز را برای پرچم‌دار آینده اپل به ارمغان خواهد آورد؛ بلکه باعث کاهش وزن، افزایش دوام و استقامت گوشی در برابر خط و خش نیز خواهد شد. هزینه استفاده از کیس تیتانیومی چندین برابر بیش‌تر از مواد اولیه مورد استفاده در مدل‌های کنونی آیفون خواهد بود.

بر اساس برخی شایعات، آیفون 15 اولترا برای نخستین بار در تاریخ مجهز به دوربین جلویی دوگانه خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از یک کانکتور USB-C و حافظه رم با ظرفیت بالاتر استفاده کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها آیفون 15 اولترا در سال آینده عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH