لنوو تب اکستریم نخستین تبلت مجهز به تراشه Dimensity 9000 مدیاتک خواهد بود

به‌نظر می‌رسد که لنوو روز به روز بازار تبلت‌های اندرویدی را به شکلی جدی‌تر مورد توجه قرار می‌دهد. این شرکت پیش‌تر تبلت P12 پرو را روانه بازار کرد و اکنون ظاهرا روی توسعه مدل جانشین این محصول کار می‌کند. اکنون تبلت جدید لنوو در پایگاه Google Play Console رویت شده است. این محصول لنوو تب اکستریم نامگذاری شده و انتخاب چنین نامی برای آن مناسب به‌نظر می‌رسد؛ چرا که لنوو تب اکستریم در واقع نخستین تبلت مجهز به تراشه رده بالا شرکت مدیاتک موسوم به Dimensity 9000 محسوب می‌شود.

با این‌حال تراشه تنها ویژگی ممتاز تبلت آینده لنوو به‌شمار نمی‌رود؛ چرا که لنوو تب اکستریم مجهز به نمایشگری با رزولوشن 3000×1876 پیکسل و اندازه نامشخص و 8 گیگابایت رم در یکی از مدل‌ها است. این تبلت به‌صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا خواهد کرد. چنین پدیده‌ای اگرچه فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد؛ اما زمان عرضه تبلت پرچم‌دار لنوو کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

چنان‌چه این محصول پیش از معرفی احتمالی پیکسل تبلت در ماه مه 2023 رونمایی شود؛ در این‌صورت احتمالا به نخستین تبلت اندرویدی با آخرین ورژن سیستم‌عامل موبایلی گوگل تبدیل خواهد شد. لنوو تب اکستریم دارای شماره مدل TB570FU است. بعلاوه بر اساس تصویر منتشر شده از تبلت به‌نظر می‌رسد که این گجت از حواشی بسیار باریک (برای یک تبلت) برخوردار خواهد بود؛ تا جایی‌که دوربین جلویی به سختی روی حاشیه فوقانی نمایشگر جای خواهد گرفت. اکنون با توجه به آغاز روند افشای اطلاعات پیرامون این تبلت انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار سایر مشخصات آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH