تلگرام پلتفرم بلاک‌چین خود با نام TON را گسترش می‌دهد

از این پس قرار است از طریق افزایش حجم TONcoin در پلتفرم‌های مختلف، توجه ویژه‌ای به توسعه و افزایش تعداد شرکت کنندگان در اکوسیستم TON معطوف شود. تا به امروز، حجم معاملات سکه دیجیتال تقریباً 20 میلیون دلار است و آزمایشگاه DWF قصد دارد این تعداد را در سه ماه اول همکاری دو برابر کند. برای انجام این کار، یک بازار خارج از بورس ایجاد خواهد شد که به فروشندگان و خریداران اجازه می‌دهد تا معاملات کلان انجام دهند.

پیش از این، در بهار سال جاری، بنیاد TON، خبر راه اندازی یک صندوق اکوسیستم متمرکز بر حمایت از پروژه‌های مبتنی بر شبکه باز (TON) را اعلام کرد. اعضای این صندوق عبارتند از:

Huobi Incubator, KuCoin Ventures, MEXC Pioneer Fund, 3Commas Capital, blockchain startup Orbs, TON Miners,  Kilo Fund

همچنین در بهار امسال، کامرون، جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC)، و جمهوری کنگو برنامه‌هایی برای پیاده‌سازی TON، یک بلاک‌چین اثبات سهام (POS) سطح اول، به‌عنوان یک ارز دیجیتال و بلاک‌چین « برای آینده پیشرفت اقتصاد ملی » را اعلام کردند.

در بیانیه‌ای مشترک از کشورها و این بنیاد، اعلام شد که بنیاد TON با هر سه کشور همکاری می‌کند و در ارائه راهکارهای ارز دیجیتال و بلاک‌چین برای هر کدام از آنها پیشتاز خواهد بود. کشورهای فوق یک مرحله‌ گذار را به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ستون مرکزی ساختارهای اقتصادی خود پشت سر خواهند گذاشت.

شبکه باز تلگرام یک شبکه کامپیوتری غیرمتمرکز است. کانسپت TON هم توسط برادران دوروف در سال 2017 ساخته شد که چندین میلیارد دلار در این پروژه جمع آوری کردند. پیام رسان تلگرام در سال 2020 پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) این پروژه را رها کرد. اعضای جامعه TON بنیاد تن را ایجاد کردند و به توسعه بلاک چین ادامه دادند و نام پروژه را به TONcoin تغییر دادند.

اگرچه TON به روز شده، به تلگرام وابسته نیست، اما از پشتیبانی این برنامه برخوردار است. بنابراین، در ماه آوریل، TON در ربات تلگرام برای خرید ارزهای دیجیتال @wallet ادغام شد. و اواخر مهرماه بازار فراگمنت برای خرید نام مستعار در تلگرام راه‌اندازی شد. در 9 نوامبر، نام مستعار @doge به قیمت بیش از 550000 دلار فروخته شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH