ضرب‌الاجل شدید ایلان ماسک به پایان رسیده است و کارمندان توییتر دسته‌جمعی استعفا می‌دهند

امروز روزی است که کارمندان توییتر باید تصمیم بگیرند که به عنوان یکی از افراد «سخت‌ کوش» که در شرکت باقی می‌مانند، ثبت نام کنند.

در ساعت 5:00 عصر امروز ، کارمندان توییتر باید به شرکت اطلاع می‌دادند که آیا در شرکت باقی می‌مانند یا خیر و فرهنگ کاری طاقت فرسا را ​​که مالک جدید آن، ایلان ماسک از آنها می‌خواهد می‌پذیرند یا نه. بر اساس گزارش‌ها، افرادی که تصمیم به ترک این شرکت گرفتند، بعد از سه هفته اخراج، در صورت موافقت با برخی شرایط که توییتر هنوز واقعاً قادر به اعلام آن‌ها نیست، می‌توانند به این شرکت برگردند.

خب، مهلت ساعت 5 بعدازظهر رسماً به پایان رسیده است، و طبق گزارش‌های دریافتی، تعداد زیادی از کارمندان توییتر یا Tweeps تصمیم گرفته‌اند به جای ثبت‌نام و به توصیف ایلان ماسک سخت کوش بودن، شرکت را ترک کنند.

به گفته الکس هیث در The Verge، کارمندان تویتر به صورت دسته جمعی در حال ترک این کمپانی هستند؛ در حالی که بسیاری از این افراد برای ادامه فعالیت توییتر حیاتی تلقی می‌شوند.

داستان به زودی با موارد بیشتر به‌روزرسانی می‌شود: می‌شنوم که چندین تیم مهندسی مشغول به کار در زیرساخت‌های حیاتی توییتر کاملاً استعفا داده‌اند. یکی از مهندسان فعلی در مورد یکی از این گروه‌ها می‌گوید: “شما نمی‌توانید توییتر را بدون این تیم اجرا کنید.” همچنین، توییتر دسترسی به نماد دفاتر خود را قطع کرده است.

به گفته زوئی شیفر، ماسک و آنهایی که باقی مانده‌اند حتی مطمئن نیستند که در این مرحله چه کسی شرکت را ترک کرده است و در یک عمل پارانویای مستقیم، دفتر مرکزی توییتر را از ترس اینکه کارمندان استعفا داده، ممکن است شرکت را خراب کنند، قفل کرده‌اند.

ما می شنویم که این موضوع به این دلیل است که ایلان ماسک و تیمش از این وحشت دارند که کارمندان ممکن است قصد خرابکاری در شرکت را داشته باشند. همچنین، آنها هنوز در تلاشند تا بفهمند باید دسترسی کدام کارمندان توییتر را قطع کنند.

خروج ها آنقدر گسترده شده است که طبق یک گزارش، تقریباً 80 درصد از یک تیم در شرکت استعفا داده‌اند. ایلان ماسک در حال حاضر بیش از نیمی از کارمندان تمام وقت و بیش از 4000 پیمانکار را رها کرده است، بنابراین خروج این تعداد کارمند می‌تواند به این معنا باشد که توییتر که قبل از روی کار آمدن ماسک دارای بیش از 13000 نفر پرسنل بود، در کمتر از یک ماه بعد 1000 کارمند خواهد داشت.

خروج از توییتر از امروز به عنوان یک “کوچ دسته جمعی” توصیف می‌شود. برخی از کسانی که با خروجی‌ها آشنا هستند، شروع به نگرانی می‌کنند که سایت شروع به خراب شدن کند و اگر خراب شود، افراد کافی برای نجات آن در شرکت باقی نمی‌مانند.

بازدید از توییتر و رفرش کردن آن بهترین راه برای فهمیدن اتفاقات در حال روی دادن در این شرکت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH