گوشی نوکیا اندروید 13

این پنج گوشی از نوکیا، اندروید 13 را دریافت خواهند کرد

طبق اعلام رسمی نوکیا، در مرحله اول 5 گوشی از این شرکت، اندروید 13 را دریافت خواهند کرد که این لیست شامل گوشی‌های جدید شرکت نمی‌شود. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

نوکیا اخیرا تایید کرده است که به‌‌روزرسانی گوشی‌های خود به اندروید 12 را کامل کرده است و اگر گوشی هوشمندی این سیستم‌عامل را هنوز دریافت نکرده باشد، در آینده نیز آن را دریافت نخواهد کرد. پس از اعلام این خبر، تأیید شد که کدام دستگاه‌ها در ردیف اول موج بعدی به‌روزرسانی‌ها یعنی اندروید 13 هستند.

این لیست شامل پنج دستگاه از این شرکت است، نوکیا X10 و نوکیا X20، نوکیا XR20، نوکیا جی 50 و نوکیا جی 11 پلاس، که همگی در رده ارزان‌تر طیف قیمت قرار دارند و گوشی‌های پایین‌رده محسوب می‌شوند.
سه گوشی هوشمند جدید C31، G60 5G و X30 5G که در ماه سپتامبر در IFA 2022 در برلین معرفی شدند، در ابن لیست نیستند، اما دلیل آن این است که دو گوشی آخر هنوز در چین در دسترس نیستند. این شرکت قبلاً برنامه‌های به‌روزرسانی خود را تأیید کرده است و قطعاً اندروید 13 برای این گوشی‌های جدید نیز در راه است.

گوشی نوکیا اندروید 13

پنج گوشی دیگر نوکیا که امروز برای اندروید 13 تایید شده‌اند، الزامات پیشنهادی Android Enterprise را نیز برآورده می‌کنند. این الزامات برای کسب‌ و کارها هستند و برخی ویژگی‌های خاص مانند استقرار انبوه با ثبت‌نام بدون لمس، به‌روزرسانی‌های امنیتی سریع اندروید (طی 90 روز پس از انتشار از سوی Google)، در دسترس بودن فیزیکی تعداد کافی گوشی و “تجربه کاربردی سازگار با کسب و کارها” را برای این دسته از افراد ارائه می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH