تصاویری که اثبات می‌کند شیائومی 13باریک‌ترین حاشیه دور نمایشگر را دارد

یک دست‌اندرکار مشهور حوزه صنعت با نام Ice Universe که اطلاعات انحصاری پیرامون جدیدترین تحولات دنیای موبایل را به‌طور مرتب به اشتراک می‌گذارد؛ اکنون تصاویر زنده جدیدی از گوشی پرچم‌دار شیائومی 13 را منتشر نموده است.

به گفته این افشاگر، چانه تحتانی شیائومی 13 از کمترین ضخامت در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار برخوردار است. بنابراین پرچم‌دار جدید شیائومی از این منظر در رتبه‌ای بالاتر از پرچم‌داران سامسونگ، اپل و سایر گوشی‌های هوشمند جای می‌گیرد.

بر اساس گزارشات رسمی، شیائومی 13 مجهز به یک نمایشگر اولد تخت با کیفیت بالا، حواشی 1.61 میلی‌متری در 3 طرف نمایشگر، چانه تحتانی با ضخامت 1.81 میلی‌متر و مساحت موثر 93.3 درصدی برای صفحه‌نمایش است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که روز گذشته کمپانی چینی از گوشی پرچم‌دار شیائومی 13 رسما رونمایی کرد. این مدل مجهز به یک نمایشگر اولد رده بالا سامسونگ، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، دوربین لایکا با زوم اپتیکال 3 برابری، گواهی حفاظتی IP68، پوشش نانو و برچسب قیمتی 575 دلاری است.

 

لی جون؛ مدیرعامل کمپانی پس از معرفی شیائومی 13 اعلام کرد که تولیدکننده چینی به‌دنبال عرضه سری شیائومی 13 در بازارهای بین‌المللی طی آینده‌ای نزدیک است. Ice Universe نخستین فردی است که پیش‌تر پیرامون روندهای جدید صنعت موبایل نظیر نمایشگر آبشاری، طراحی ناچ‌دار آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 و سنسور تصویربرداری 200 مگاپیکسلی شرکت سامسونگ به‌طور دقیق صحبت کرد.

وی اخیرا و برای نخستین بار طی گزارشی دقیق ادعا کرد که ردمی نوت 12 پرو پلاس از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. همچنین این افشاگر از طریق منابع خبری خود در واحد تحقیق و توسعه سامسونگ به اطلاعات انحصاری پیرامون محصولات جدید این شرکت دست پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH