ادامه ادعاهای عجیب مسئولین پس از فیلترینگ؛ 70 درصد کسب‌و‌کارها به پلتفرم‌های داخلی روی آوردند!

حسین جلالی، عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، آمار جدیدی از میزان استقبال مردم از پلتفرم‌های بومی را اعلام کرد.

وی در خصوص نارضایتی‌های مردم از کیفیت اینترنت گفت: هر زمانی که بخواهیم از منزلی به منزلی دیگر هجرت کنیم، قطعا نابه‌سامانی‌ها و اختلالاتی در سیستم ایجاد می‌شود.

جلالی در خصوص علت مسدود شدن پلتفرم‌های خارجی گفت: اغتشاشاتی در کشور رخ داد که منشا آن چهار سکوی اینستاگرام، تلگرام، واتس‌اپ و توییتر بودند، این اتفاقات باعث مسدود شدن این پلتفرم‌ها شد و به دنبال آن سکو‌هایی مشابه با نمونه‌های خارجی در کشور ایجاد شد، به همین دلیل بسیاری از کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی مهاجرت کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه مدعی شد که حدود 70 درصد کسب‌و‌کارها و کاربران به پیام‌رسان‌های داخلی روی آوردند!

نماینده مردم رفسنجان اظهار کرد: در این شرایط، وزارت ارتباطات با حجم زیادی از درخواست‌ها توسط کاربران مواجه شد و برنامه‌ریزی‌هایی برای سرعت بخشیدن به افزایش پهنای باند و ارتقای کیفیت خدمات در پیام‌رسان‌های ایرانی انجام داد.

وی تاکید کرد که در این جابه‌جایی مشکلاتی پیش می‌آید اما تمام تلاش مسئولان وزارت ارتباطات بر این است که تا پایان امسال سرعت و کیفیت را ارتقا دهند، مانند پیام رسان بله که ارتباطات بین الملل و تماس تصویری را در این مدت برقرار کرده است.

حسین جلالی در پایان متذکر شد: وزارت ارتباطات به ما قول داده که مشکلات اتصال اینترنت ظرف دو ماه آینده حل می‌شود و تا پایان سال تمام کسب و کارها به پیام‌رسان‌های داخلی منتقل می‌شوند، در سال 1402 نیز اینترنتی پرسرعت با افزایش پهنای باند برای کاربران مهیا می‌شود.

4 در مورد “ادامه ادعاهای عجیب مسئولین پس از فیلترینگ؛ 70 درصد کسب‌و‌کارها به پلتفرم‌های داخلی روی آوردند!”

  1. من که عمرا از پیام رسان داخلی استفاده نمی کنم فقط یه سوال؟ تو اینترنت نسخه های مختلف تلگرام طلایی هست که وقتی باهاش کار می کنم می بینم تو بخش نشست های فعال علاوه بر گوشی خودم یه (PC 64) هم هست که هرچقدر پاکش می کنم باز سروکلش پیدا میشه.اونو چیکارش کنم مهندس.. تو اکثر نسخه های غیر رسمی تلگرام هستش!

      1. داداش الان هم تایید دو مرحله ای رو فعال کردم، تلگرام مدام پیغام میده(تلاش ناموفق برای ورود به حساب کاربری. ‏)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH