نتایج تست باتری HTC Desire 616 دو سیم کارته را بخوانید و بدانید!

desire-616

گوشی HTC Desire 616 با دو سیم کارت، از یک صفحه نمایش ۵ اینچی و پردازنده ۸ هسته‌ای بهره‌ می‌‌برد. با این مشخصات حتما تصور می‌کنید گوشی به باتری حجیم و قدرتمندی نیاز دارد ولی ظاهرا HTC با این نظر موافق نیست و یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری را برای آن کافی می‌داند. خوب نتیجه واقعی چطور از آب درآمد؟ امتیاز دوام دستگاه به اندازه کافی خوب است ولی با این وجود، صفحه بزرگ و پردازنده octa-core سهم خود را می‌خواهند!

با وجود این که این گوشی پردازنده قدرتمندی دارد ولی به نسبت رقبا، کمی کند عمل می‌کند. حتی برخی برنامه‌ها بعد از مدت نسبتا زیادی توقف، اجرا نمی‌شوند. با وجود گوشی‌هایی مثل Desire 816 یا گوشی پرچمدار One M8، این گوشی حرف چندانی برای گفتن ندارد ولی طراحی ظاهری مناسبی دارد.

در مورد زمان مکالمه، Desire 616 dual sim نه خیلی خوب ولی قابل قبول عمل می‌کند. باید این را درنظر داشته باشید که این گوشی به طور همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند و زمانی که یک سیم کارت کار می‌کند، سیم کارت دیگر غیرفعال می‌شود. پس باید به نوعی این گوشی را برای تست مکالمه، تک سیم کارت تلقی کنیم. طبق تست انجام شده، گوشی Moto E که دو سیم کارته هم هست با ظرفیت باتری یکسان نسبت به Desire 616، ۴ ساعت بیش‌تر در مکالمه دوام می‌آورد.

talk-time

زمانی که صفحه نمایش را به چالش بکشیم و بار پردازنده را کم کنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ گوشی توانست ۵.۵ ساعت وبگردی را به همراه داشته باشد. اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، باید اشاره کنیم که گوشی روشنایی خوبی با تنظیم ۵۰ درصد ارایه می‌دهد. با این وجود این دستگاه در انتهای چارت قرار می‌گیرد، در حالی که سونی Xperia C صدر جدول را به خود اختصاص داده است. Xperia C هم یک گوشی دو سیم کارته با صفحه نمایش ۵ اینچی است(ولی رزلوشن qHD و پردازنده چهارهسته‌ای دارد).

web-browsing

زمان پخش ویدیو، Desire 616 همانند تست وبگردی کار می‌کند با این تفاوت که بیش‌تر گوشی‌های دیگر در این زمینه بهتر عمل می‌کنند. این گوشی رنج متوسط HTC یکی از بدترین نتایج را در این تست به همراه داشته که فقط از گوشی‌های از رده خارج بهتر است.

video-playback

مصرف انرژی این گوشی در حالت آماده به کار، کم است که اجازه می‌دهد امتیاز ۵۲ ساعت دوام را به این گوشی اختصاص دهیم. یه خاطر داشته باشید برای افزایش طول عمر باتری، وبگردی و پخش ویدیو را به حداقل برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH