آخرین شایعات از گلکسی آلفا (بهمراه تصویر جدید این هوشمند)

دیگر زمان آن رسیده که همه باور کنیم سامسونگ مشغول کار بر روی یک هوشمند حتما فلزی با نام گلکسی آلفا است. دستگاهی که در ابتدا به عنوان نسخه پریمیوم اس 5 شناخته می‌شد، اما پس از اینکه 4.7 اینچی معرفی شد، همه آنرا رقیبی برای پرچمدار آتی اپل، آیفون 6 دانستند.

حالا و طبق اطلاعاتی که از رسانه‌های کره‌ای درز کرده است، احتمالا سامسونگ آلفا را همین چهارشنبه یعنی 13 آگوست معرفی خواهد کرد. این زمان اعلام شده با شایعاتی که چند روز پیش از این هوشمند شنیده بودیم تطابق دارد و با توجه به بیلبورد قرار گرفته در مسکو، می‌توانیم حدس بزنیم که به احتمال زیاد آلفا را تا چند روز آینده خواهیم دید. با اینکه هنوز از بدنه و طراحی این هوشمند مطمئن نیستیم، اما از نظر سخت‌افزاری ظاهرا همه چیز شفاف است. این دستگاه قرار است مجهز به یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 805، رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابیتی، باتری 1850 میلی آمپری، صفحه نمایش سوپر آمولد اچ دی 4.7 اینچی و دوربین 12 مگاپیکسلی باشد. اما هنوز هم امکان این وجود دارد که اطلاعات جدیدی از سخت‌افزار ما را شگفت زده کند.

مثلا یکی از آخرین شایعات درز کرده از این هوشمند حاوی اطلاعاتی مبنی بر وجود یک نسخه 64 گیگابایتی نیز بوده‌اند. البته حرفهایی هم از عدم وجود شکاف کارت حافظه زده شده که بر خلاف کاری است که سامی همیشه انجام داده است.

اما تنها پس از گذشت چند دقیقه از انتشار این خبر، تصویر جدیدی از آلفا در فضای نت منتشر شد و زمان معرفی آن اواخر سپتامبر اعلام شد. دستگاه که 670 دلار قیمت گذاری شده است متاسفانه در جدیدترین شایعات تنها با نوار کناری فلزی توصیف شده و گفته می‌شود قاب پشتی سوراخ دار و شبیه به قاب اس 5 طراحی شده است.

از نظر سخت‌افزاری اما، منبع انتشار دهنده اطلاعات همان سخت‌افزار قبلی را تایید کرده و فعلا اطلاعات جدیدی منتشر نشده است. در ضمن احتمالا آلفا مجهز به مانیتور ضربان قلب و اسکنر اثر انگشت نیز خواهد بود.

زمان عرضه‌ای که امروز برای آخرین بار اعلام شده به آخر سپتامبر اشاره دارد و این یعنی سامسونگ همانطور که انتظار می‌رفت آلفا را برای رقابت با آیفون 6 در نظر گرفته است.

حالا با این همه اطلاعات متناقض مشخص نیست که آیا آلفا واقعا همین چهار شنبه می‌آید یا اینکه مثل نوت 4 در رویداد IFA در برلین معرفی خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا آلفا فلزی خواهد بود؟ یا باز هم باید منتظر یک هوشمند پلاستیکی با کمی تغییرات در بدنه باشیم؟

در زیر آخرین تصویر منتشر شده از آلفا را می‌بینید:

Galaxy-Alpha

 

1 در مورد “آخرین شایعات از گلکسی آلفا (بهمراه تصویر جدید این هوشمند)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH