تصاویر تبلیغاتی رسمی سامسونگ گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا به طور کامل لو رفت

پیش از این بارها شاهد افشای اطلاعات متعدد پیرامون گوشی‌های خانواده گلکسی S23 بوده‌ایم؛ اما پیش از برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 1 فوریه (12 بهمن ماه) کماکان مواردی وجود دارند که هنوز مشاهده نشده‌اند.

امروز تصاویر مطبوعاتی مربوط به 2 عضو خانواده پرچم‌دار آینده سامسونگ با اسامی گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا در فضای وب منتشر شده است. این تصاویر نشان‌دهنده مدل‌های رنگی مختلف گجت‌های مورد اشاره در زمان عرضه به بازار هستند.

در ابتدا به بررسی گلکسی S23 اولترا می‌پردازیم؛ دستگاهی که در سال 2023 فاقد یک مدل رنگی اختصاصی است. این گوشی در مدل‌های رنگی Phantom Black، Cotton Flower، Botanic Green و Misty Lilac عرضه خواهد شد. این گزینه‌های رنگی با موارد اشاره شده برای سامسونگ گلکسی S23 طی روز گذشته مطابقت دارند.

از سوی دیگر گلکسی S23 پلاس نیز با 4 مدل رنگی مشابه به بازار عرضه خواهد شد. تصاویر مربوط به گوشی‌های گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا با مدل‌های رنگی متنوع در ادامه قابل رویت هستند. نکته‌ای که بایستی به آن توجه داشت این است که سامسونگ مایل است تا مدل‌های رنگی قابل عرضه برای پرچم‌داران خود را بر اساس تقاضای بازار تغییر دهد.

از آنجا که منشاء این تصاویر مطبوعاتی مشخص نشده است؛ لذا در خصوص عرضه کلیه مدل‌های رنگی مورد اشاره نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

1 در مورد “تصاویر تبلیغاتی رسمی سامسونگ گلکسی S23 پلاس و S23 اولترا به طور کامل لو رفت”

  1. مهدی حسینی

    سلام خسته نباشید ولی زیاد فرقی نمی‌ کنه با نسخه های قبلی به نظرشما که تولید محتوا دیجیتال کارتون هستند گوشی اس ۲۰اولترا محبوب تر از گوشی جدید سامسونگ نیستند به نظرتون؟
    الان انگار نه انگار قبلا وقتی گوشی های اصلی سامسونگ معرفی میشدند خیلی باذوق شوق ولی حالا نه اگه با یاد داشته باشید گوشی های مانند galaxy s7edge
    +Galaxy s9 s9
    ولی حالا نه اصلا حس نمیشه قبلا خیلی تبلیغات میشد ولی الان نه ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH