نسخه جدید مرسدس AMG SL 63 رونمایی شد

مرسدس که در طی این سال‌ها بسیار عالی ظاهر شده، تصمیم دارد نسخه جدیدی از خودروی AMG را تا پایان فصل فرمول یک تولید کند. این شرکت در طراحی این خودرو، از نسخه SL الهام گرفته است.

مرسدس سعی کرد در ساخت این نسخه ویژه، تغییرات زیادی در ظاهر خودرو و مشخصات اصلی به وجود بیاورد؛ در نتیجه شاهد یک خودروی منحصر به‌فرد هستیم که در لیست Motorsport Collectors قرار می‌گیرد. در رنگ‌آمیزی خودرو از رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سبز استفاده شده و در قسمت پشت آن، طرح‌ ستاره‌های سه‌پر قرار گرفته که نشانه خودروی مسابقه هستند.

حاشیه‌های مشکی زیادی در بدنه خودرو به چشم می‌خورند که از جمله آنها می‌توان به جلوپنجره مشکی کرومی، کالیپرهای ترمز و لوگوی مشکی‌رنگ شرکت سازنده اشاره کرد.

چرخ‌های 10 پره 21 اینچی و سقف مشکی‌رنگ از جمله سایر ویژگی‌های این نسخه خواهند بود. جنس صندلی‌ها از چرم بوده که در رنگ مشکی طراحی شده و بسته به سلیقه کاربر، می‌توانند دوخت قرمز یا زردرنگ داشته باشند. در تصاویر، لوگوی برجسته AMG نیز روی صندلی‌ها به چشم می‌خورد.

علاوه بر ویژگی‌های فوق، سیستم پخش موسیقی AMG Track Pace، سیستم صوتی Burmester، تزیینات از جنس فیبر کربنی و نمایشگر هدآپ از دیگر مشخصات این نسخه خواهد بود.

مرسدس اعلام کرد که قصد دارد تنها 100 دستگاه از این رودستر را بسازد. هر کدام از آنها نیز به روکش محکمی از جنس پارچه مصنوعی مجهز خواهند شد. کاور ضد الکتریسیته ساکن نیز در محیط داخلی خودرو قرار می‌گیرد تا از کابین خودرو در برابر هرگونه خط و خش و گرد و غبار محافظت کند.

موتوری که در نسخه مرسدس AMG SL 63 به کار رفته، از نوع دوقلوی توربو V8 است که حجمی معادل با 4.0 لیتر دارد. قدرت تولیدشده برابر با 585 اسب بخار (430 کیلووات) و گشتاور نیز 800 نیوتن‌متر (590 پوند فوت) خواهد بود. مرسدس AMG SL 63 می‌تواند در 3.6 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت خودرو نیز 196 مایل در ساعت (315 کیلومتر در ساعت) برآورد شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH