همکاری موفقیت‌آمیز هواوی و شرکت AITO در فروش خودروهای هوشمند

شرکت AITO، کمپانی مشترک Seres و هواوی است که موفق شد در طی 9 ماه 75000 دستگاه خودرو بفروشد. خودروهای برقی AITO، معمولی نیستند و از پلتفرم هوشمند DE-i بهره می‌برند. این سیستم که توسط Seres و هارمونی‌او‌ اس هوآوی ساخته شده، باعث می‌شود شاهد کابین هوشمندتری در خودرو باشیم.

شرکت چینی AITO که در بخش تولید خودروهای الکتریکی فعالیت دارد، اعلام کرد که قصد دارد قیمت خودروهای برقی M5 و M7 خود را 30000 یوان یا 4462 دلار کاهش دهد. این کاهش قیمت فقط در محصولات این شرکت به چشم نمی‌خورد، چرا که تمامی تولیدکنندگان خودروهای برقی از جمله تسلا و سایر شرکت‌ها، در کاهش قیمت این محصولات گام برداشته‌اند.

شرکت AITO موفق شد در سال 2022، 49000 دستگاه AITO M5 EREV را بفروشد. این در حالی‌ست که فقط تنها 10000 دستگاه M5 EV و 21000 دستگاه M7 به فروش رفته است.

همین موضوع باعث می‌شود که علاقمندان خودروهای برقی گمان کنند این محصولات ارزش خرید نداشته و به سمت سایر خودروها بروند. AITO اکنون با کاهش قیمت محصولات خود قصد دارد این مشکل را رفع کند.

خودروی برقی AITO

نکته جالب‌تر این است که AITO به افرادی که تا قبل از 13 ژانویه خودرو خریداری کنند، مبلغی بین 33000 تا 35000 یوان پاداش می‌دهد!

اگر به یاد داشته باشید، افرادی که خودروهای تسلا را قبل از جریان کاهش قیمت‌ محصولات این شرکت خریداری کرده بودند، از این تصمیم شاکی شدند و گفتند که اصلا در این حرکت ناگهانی، عدالتی وجود ندارد و آنها خودروها را با قیمت خیلی بیشتری خریداری کرده بودند. همین امر باعث نارضایتی کاربران شده بود. برای همین منظور، شرکت AITO قصد دارد به سرنوشت تسلا دچار نشود.

کابین خودروی تولیدی شرکت چینی AITO

بروزرسانی جدیدی نیز قرار است برای این خودروها در دسترس قرار بگیرد. ویژگی‌های جدید آن شامل تنظیم خودکار ارتفاع نمایشگر هدآپ، جستجوی هوشمند خودرو و عملکرد دسکتاپ هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH