از هدست با موتور لرزشی تا کیس فوق‌حرفه‌ای؛ تسکو از محصولات جدید گیمینگ خود رونمایی کرد

شب گذشته شرکت تسکو طی مراسمی از محصولات جدید تسکو گیم رونمایی کرد. تسکو گیم زیر مجموعه جدید برند باسابقه تسکو محسوب می‌شود که با هدف تولید و عرضه محصولات گیمینگ با کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه تاسیس شده است.

مهندس جمال جعفری مدیرعامل شرکت توسن سیستم شرق (تسکو) در این رویداد تاکید کرد که محصولات گیم تسکو، فقط به عشق جوانان کشور تولید می‌شود.

آقای جعفری در این مراسم با اشاره به سابقه 20 ساله شرکت تسکو اعلام کرد که برند تسکو سال‌هاست که مهمان خانه‌های ایرانی بوده و محصولات تسکو گیم مخاطبان گسترده‌ای از دهه 60 تا دهه 80 دارد.

قیمت پایین محصولات تسکو به معنای کیفیت پایین آن‌ها نیست

مدیرعامل شرکت تسکو در خصوص خط مشی این برند توضیح داد: سیاست تسکو همواره بر اساس حمایت از مشتریان بوده است. در سال گذشته که شاهد کمبود محصول در بازار بودیم، به سمت کنترل فروش حرکت کردیم و حتی به شرکت دیجیکالا نامه رسمی ارسال کردیم که قیمت‌ها را کنترل کنند واگرنه خودمان وارد عمل خواهیم شد. سیاست تسکو بر اساس مدیریت هزینه‌ها است و به همین دلیل محصولات ما از قیمت مناسبی برخوردار هستند، هرگز جنس با کیفیت پایین خریداری نمی‌کنیم و قیمت مناسب به دلیل کیفیت پایین محصولات نیست.

تمام تجربه هیات مدیره تسکو در تسکو گیم به کار گرفته شده

اقای جعفری با اشاره به محصولات جدید تسکو گیم تاکید کرد که هیات مدیره تسکو‌ تلاش کردند تمامی تجربه خودشان را در محصولات تسکو گیم از بسته‌بندی تا کیفیت و مارکتینگ، فروش و ارائه جزئیات محصول در دیجیکالا و اطلاع رسانی کامل از محصول را به کار بگیرند.

افزایش قیمت پایین ما صدای خیلی‌ها را درآورده

وی ادامه داد: در حال حاضر که ما در خدمت شما هستیم در بازار شاهد افزایش قیمت 30 درصد بودیم ولی ما 10 درصد افزایش داشتیم و این موضوع صدای خیلی‌ها را درآورده است.

سبد محصولات تسکو گیمینگ

مدیرعامل شرکت تسکو در خصوص سبد کالا گیمینگ تسکو به محصولات متنوعی مانند انواع کیبورد، انواع موس، موس‌پد، کیس، پاور، رکوردر، میکروفون، اسپیکر، انواع هدست و هدست‌های گردنی اشاره کرد.

به گفته مدیر بخش تسکو گیم هدف این برند آن است که ارزانترین محصول با کیفیت مشابه نمونه‌های خارجی را به بازار عرضه کند، تسکو در ماه مهر با توجه به مشکلات به وجود آمده قیمت محصولات را برای همکاران 5 درصد و برای مصرف کنندگان 15 درصد کاهش داد.

جمال جعفری، مدیرعامل تسکو در نشست خبری رونمایی از محصولات جدید تسکو گیم، به سوالات خبرنگاران در خصوص این برند پاسخ داد.

سهم بازار تسکو چقدر است؟

وی در خصوص این که چند درصد از سهم بازار به تسکو تعلق دارد، توضیح داد: سهم بازار در محصولات مختلف، تفاوت دارد، به دلیل آنکه سبد محصولی تسکو، گسترده است، ما هم سهم متفاوتی داریم. در موس فکر می‌کنم بالای 40 درصد بازار را گرفته‌ایم، ماوس‌های تسکو توسط خودمان تولید می‌شود و نرم‌افزار آن هم برای خودمان است. به این دلیل حتی می‌توانیم ماوس‌ها را با قیمت پایین‌تر عرضه کنیم ولی در ایران جا افتاده که هرچه قیمت محصول گران‌تر باشد یعنی کیفیت آن بهتر است و ماهم مجبوریم کمی گران‌تر از رقم مورد نظر، محصولات را ارائه کنیم ولی می‌توانیم قیمت‌ها را پایین‌تر بیاوریم.

وی ادامه داد: تسکو از نظر تکنولوژی تنها دو ماه از دنیا عقب است. جالب است بدانید که ما به تامین‌کننده محصولاتمان اعلام کردیم که سیم ماوس‌پد را کج بزند تا صاف نباشد، مدل کج جذاب‌تر است، بعد متوجه شدیم شرکت ریزر هم بعد از مدتی سیم موس‌پد را کج می‌زند، سپس متوجه شدیم تامین کننده ما با ریزر یک شرکت است!

وی در خصوص نحوه جلب نظر گیمرهای جوان یا دهه هشتادی‌ها گفت: تیم ما در تسکو گیم همگی کمتر از 30 سال سن دارند، حتی در تیم تسکو گیم نیروی دهه هشتادی هم داریم، به این ترتیب کلا محصولات بر اساس نظر یک تیم جوان، وارد و عرضه می‌شود. همچنین در خصوص برخی محصولات از گیمرها دعوت می‌کنیم تا محصولات را تست کنند و اگر نظر مثبت نداشتند، آن محصول را وارد نمی‌کنیم.

برنامه تسکو برای ورود به بازار کشورهای همسایه چیست؟

مدیرعامل شرکت تسکو در جواب سوال خبرنگار آی‌تی‌‌رسان در خصوص برنامه ورود و عرضه محصول در بازار کشورهای منطقه گفت: فروشگاهی در اربیل و چند فروشگاه در امارات محصولات گیمینگ ما را عرضه می‌کنند، همچنین اخباری به ما رسید که در کشورهای همسایه مانند آذربایجان، محصولات ما به فروش می‌رسد. کشورهای آسیایی جمعیت کمی دارند و بازارشان گسترده نیست، اعتقاد داریم سرمایه‌گذاری ما در شهری مانند قم می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد تا آنکه بخواهیم در کشورهای اطراف کار کنیم. اما محصولات ما به صورت خودجوش به کشورهای دیگر رفته و در آن بازارها به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: اگر وضعیت اقتصادی کشور بهبود پیدا کند، رابطه‌‌ها با کشورهای همسایه ارتقا پیدا کند، ما می‌توانیم سریعا محصولاتمان را عرضه کنیم، مواردی از محصولات ما به بازار کشور استرالیا و سوئد راه پیدا کرده، نگاه ما نسبت به آینده خوش بینانه است. بازار گیم منحصر به نسل جدید نیست، ما در کشور 45 میلیون گیمر داریم و افراد بزرگ‌سال هم به این حوزه علاقه دارند. ما می‌خواهیم نگاه متفاوتی به بازی داشته باشیم و توافقی با وزارت ورزش صورت گرفته که بر اساس آن، گیم هم جزوی از ورزش محسوب شود و می‌خواهیم در این خصوص اسپانسر آن‌ها باشیم تا جوانان بیشتری را نیز به این بخش جلب کنیم.

معرفی محصولات جدید تسکو گیم

اما در این رویداد تعدادی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات تسکو نیز معرفی شدند، محصول اول هدست گیمینگ GH 5165 تسکو گیم است که یک هدست پریمیوم و رده بالا بوده و رقیبی جدی برای محصولات گران قیمت خارجی بازار است.

هدست گیمینگ GH 5165

هدست گیمینگ GH 5165 قابلیت‌هایی دارد که با محصولات بالارده خارجی برابری می‌کند اما با قیمتی بسیار ارزان‌تر در بازار کشور به فروش می‌رسد. در این هدست از یک موتور لرزشی استفاده شده که همزمان در قسمت‌هایی که باس صدا تولید می‌شود، ویبره‌هایی احساس خواهید کرد که حس کاملا واقعی به شما می‌دهد. این هدست 7.1 کاناله است، درواقع صدا به صورت کاملا فراگیر پخش می‌شود. قابلیت 7.1 کاناله بودن هدست باعث شده تا برای درگاه ورودی به جای جک 3.5 میلی‌متری از درگاه USB استفاده شود، در واقع فقط درگاه USB می‌تواند ظرفیت و دوام مورد نیاز این هدست را برآورده کند.

میکروفون این هدست دارای نور LED است که در صورت روشن بودن میکروفون روشن می‌شود، میکروفون به نویزگیر صدا مجهز بوده و صدای با کیفیت را منتقل می‌کند.

درایوهای بزرگ و وزن سبک از دیگر ویژگی‌های این هدست هستند. نور RGB این هدست با نرم‌افزار اختصاصی تسکو قابلیت شخصی‌سازی دارد.

کیبورد گیمینگ GK 8128 

محصول بالارده بعدی کیبورد مکانیکی GK 8128 است. این کیبورد به سوئیچ‌های حرفه‌ای مجهز است که باعث می‌شود کلیدهای آن علاوه بر عملکرد سریع، صدای جذابی در هنگام تایپ یا بازی تولید کنند. در قسمت پایینی کیبورد بخشی برای استراحت دست وجود دارد که با فوم درست شده و بسیار بزرگ و نرم است.

قابلیت شخصی‌سازی رنگ‌ها در این کیبورد هم بسیار گسترده و جذاب است. یک دکمه بر روی کیبورد طراحی شده که با چرخش آن می‌توانید صدا را افزایش یا کاهش بدید اما با فشردن آن می‌توانید مود‌های مختلف دستگاه را فعال و تغییر دهید. همچنین این کیبورد دارای دو نوار RGB است که یکی بر روی کیبورد و یکی در پایین کیبورد است و هرکدام به طور جداگانه قابل شخصی‌سازی هستند.

کیبورد مکانیکی GK 8128 از بدنه بسیار مستحکمی ساخته شده و دوام بسیار بالایی دارد و کابل آن قابل جدا شدن است، همراه این محصول یک دانگل تبدیل USB-A به USB-C هم وجود دارد.

ماوس گیمینگ حرفه‌ای GM 788

محصول بعدی ماوس مدل GM 788 است که برای گیمرهای حرفه‌ای ساخته شده، ماوس GM 788 با طراحی ارگونومی باعث می‌شود در طولانی مدت دست شما کمتر خسته شده و کلیدها را به اشتباه فشار ندهید. این ماوس دارای 7 کلید بوده که همگی به طور جداگانه قابل برنامه‌ریزی هستند. این ماوس دارای حافظه داخلی بوده و پروفایل تنظیم شده شما بر روی آن ثبت می‌شود و اگر ماوس را به هر دستگاه دیگر بزنید، با همان تنظیمات شخصی‌سازی شده قابل استفاده است.

این ماوس 50 میلیون کلیک دوام دارد، سنسور آن دقت 16000 دارد و نرخ انتقال داده ماوس به سیستم 1000 بار در ثانیه است. نکته آخر آن است که سنسور این ماوس نور نامرئی دارد و بر روی سطوح براق هم قابل استفاده است.

کیس گیمینگ و حرفه‌ایGC 4494  

در بخش بعدی مراسم از کیس‌های جدید تسکو رونمایی شد، اولین کیس مدلGC 4494  بود که درواقع جوابی برای کیس‌های میان‌رده بازار گیمینگ است. این کیبورد از واترکولرهای جدید پشتیبانی می‌کند، همچنین کل کیس بر اساس جریان هوای مناسب تولید شده، در جلو و پشت کیبورد پنجره و مش برای تهویه هوا قرار داده شده است. همچنین می‌توانید کارت گرافیک‌های جدید را به صورت عمودی در آن قرار دهید.

کیس گیمینگ  GC 4499

مدل بعدی کیس  GC 4499است که از طراحی محبوب این روزهای بازار گیمینگ بهره می‌برد. در آن سه فضا رادیاتور 360 قرار دارد که در مجموع 9 عدد فن می‌توانید در آن نصب کنید، طراحی در جلو و کنار شیشه حرارت دیده است، این کیس از کارت‌های گرافیک با طول بلند پشتیبانی و از نظر جریان هوا نیز نیاز شما را برطرف می‌کند.

فن‌های گیمینگ سری G Fan

در کنار کیس‌ها فن‌های سری جدید تسکو نیز معرفی شدند، سری جی فن دارای نورپردازی RGB با کنترلر در پک‌های سه تایی آماده نصب هستند.

محصولات جدید تسکو گیم شامل محصولات معرفی شده نمی‌شود و ماوس‌ها، کیبوردها و هدست‌های جدید در راه هستند که به مرور زمان وارد بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH