آشنایی با قابلیت‌هایی که در آپدیت بعدی به اینستاگرام اضافه می‌شود

اینستاگرام از آپدیت‌های بعدی خود رونمایی کرد که میان آن‌ها قابلیت‌های مهمی به چشم می‌خورد.

اینستاگرام مجموعه‌ای از آپدیت‌ها را معرفی کرده است که به کاربران کمک می‌کند تا هنگام جست‌وجو در فید خود برایشان مزاحمتی ایجاد نشود، همچنین کنترل بهتر محتوای Explore خود و امکان نظارت اکانت اینستاگرام نوجوان توسط والدین در این آپدیت‌ها به چشم می‌خورد.

این ویژگی‌ها از 19 ژانویه به ترتیب برای کاربران iOS و Android عرضه می‌شوند و حالت Quiet یا ساکت شروع این آپدیت‌ها است. قابلیت مذکور، مشابه «مزاحم نشوید» در iOS و Android، به دنبال کنندگان شما اطلاع می‌دهد که نمی‌خواهید برای مدت معینی مزاحمت داشته باشید، همچنین نوتیفیکیشن و ریپلی خودکار در مدت تعیین شده غیرفعال می‌شود.

این یک ویژگی مفید برای کسانی است که عمدتاً از اینستاگرام، بیشتر از سایر پلتفرم‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، این ویژگی در کنار توانایی گروه‌بندی دسته‌ای از عکس‌ها و ویدیوهای اکسپلور که مورد علاقه‌تان نیستند، عرضه خواهد شد.

اسپم‌ها باید کنترل شوند

اخیراً، وقتی استوری را در حساب اینستاگرام خود ارسال می‌کنیم، ممکن است انبوهی از اعلان‌ها را از حساب‌های اسپم که 0 فالوور دارند، با لینک‌های وب‌سایت به محتوای بزرگسالان دریافت کنیم. این مورد نمونه کوچکی از اسپم‌های مختلفی است که می‌توان با آن‌ها روبه‌رو شد.

در حالی که مشاهده بهبود کنترل‌های والدین خوب است، اما هر کاربری در پلتفرم در برابر هرزنامه‌ها یا اسپم‌ها آسیب‌پذیر خواهد بود، بنابراین باید برای متا اولویت بالایی داشته باشد.

گزارش‌های دیگری از کاربران مختلف دریافت می‌شود. هنگامی که یکی از آن‌ها عکس‌هایی را در حساب اینستاگرام سگ وی به اشتراک می‌گذاشت نیز همینطور است و ناگهان، اعلان‌هایی برای آن‌ها ارسال می‌شود تا پست را در حساب دیگری با دو دنبال‌کننده به اشتراک بگذارد، یا درخواست‌های پیامی برای انجام یک «همکاری» برای کالا دریافت می‌کنند، که منجر به پیوندهای خالی و صفحات وب با موضوعات کاملاً متفاوت می‌شود.

به نظر می‌رسد که وضعیت اسپم‌ها اخیراً بدتر شده است، بنابراین شاید شاهد تلاش مجدد برای کاهش این موضوع باشیم. هر کاربر در معرض خطر صحبت با یک حساب اسپم است که به طور بالقوه می‌تواند حساب آن‌ها را بدزدد و با تمرکز بیشتر بر کنترل‌های والدین، اکنون برای بررسی مشکل و یافتن راه حل عالی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH