امکان ساخت گوشی‌‌هایی با صفحه‌نمایش کششی وجود دارد؟

یک منبع آگاه در Digital Chat Station می‌گوید هیچ امیدی به تولید انبوه گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کششی در کوتاه‌مدت وجود ندارد. وی افزود که تاکنون مشکلات این گوشی‌های خاص بیشتر از دوربین‌های زیر صفحه‌نمایش بوده است.

طرح‌های مفهومی چنین گوشی‌های هوشمندی توسط شرکت‌های مختلفی ارائه شد، اما هیچ یک از آن‌ها هنوز به مرحله تجاری سازی نرسیده‌اند. هفته گذشته تکنو Phantom Vision V معرفی شد که صفحه‌نمایش آن تا قطر 10.1 اینچ قابلیت کشش دارد.

این منبع می‌افزاید که گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش کششی مشکلاتی از ماهیت جدیدی دارند. حل مشکل مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برای سازندگان دشوار است. علاوه بر این، اجسام خارجی کوچک می‌توانند به شکاف‌هایی که در هنگام کشیده شدن صفحه ایجاد می‌شوند وارد شوند و باعث آسیب به صفحه‌نمایش شوند.

همچنین می‌گوید که توسعه‌دهندگان باید شروع به ایجاد نرم‌افزار جدیدی کنند که برای صفحه‌نمایش مناسب باشد و به شما امکان دهد تا هنگام تغییر اندازه به مقادیر مختلف، رابط را به صورت پویا تغییر دهید.

دیجیتال چت استیشن در پایان اعلام کرد که تولید انبوه و تجاری‌سازی تلفن‌های همراه با صفحه‌نمایش کششی تاکنون با مشکل مواجه بوده است. پیش از این، Digital Chat Station اولین شرکتی بود که مشخصات و تاریخ عرضه ردمی K50، K60، شیائومی 12 و شیائومی 13 را به طور دقیق اعلام کرده بود که تا حدودی به این ادعا اعتبار می‌بخشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH