رندرها و مشخصات آنر مجیک 5 لایت در فضای وب منتشر شد

یک منبع خبری آلمانی، جزئیات مربوط به گوشی هوشمند آنر مجیک 5 لایت را منتشر کرده است. در این میان حتی به قیمت‌گذاری دستگاه نیز اشاره شده است. ورژن مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب قیمتی 390 یورویی در بازار اروپا عرضه می‌شود.

توان پردازشی آنر مجیک 5 لایت از طریق تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام تامین خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، آنر به‌دنبال ارتقاء عملکرد گوشی نسبت به مدل نسل قبلی آن نبوده است. در عوض کمپانی تصمیم به بهبود عملکرد دوربین و صفحه‌نمایش گرفته است. آنر مجیک 5 لایت مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 2400×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 800 شمع بر مترمربع خواهد بود. اسکنر اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر گوشی مستقر خواهد شد.

سنسور اصلی به‌کارگیری شده روی ماژول دوربین پشتی گوشی از رزولوشن 64 مگاپیکسلی برخوردار است. این ماژول از یک لنز با گشودگی دیافراگم f/1.8 استفاده می‌کند. لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی گوشی را تشکیل می‌دهند. دوربین جلویی نیز دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

آنر مجیک 5 لایت با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی فلش در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. همچنین این گوشی مجهز به تراشه NFC بوده و از اتصال وای‌فای 802.11ac و بلوتوث 5.1 پشتیبانی خواهد کرد. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دستگاه با حداکثر توان 40 وات در بستر سیم شارژ شده و از فناوری شارژ بی‌سیم خبری نخواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری رابط کاربری MagicUI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH