جزئیات جدید پیرامون پوکو F5 پرو در فضای وب منتشر شد

طی چند هفته گذشته بحث‌های متعددی با محوریت گوشی پوکو X5 پرو شکل گرفته است. این گوشی در کنار مدل استاندارد پوکو X5 عرضه شده و ظاهرا با پیشرفت‌های نسبی در مقایسه با پوکو X4 پرو روانه بازار می‌شود. با این‌حال کاربران در کنار سری پوکو X5 بی‌صبرانه منتظر معرفی گوشی‌های خانواده پوکو F5 هستند.

ظاهرا تا موعد معرفی گوشی‌های جدید سری پوکو F5 زمان چندان زیادی باقی نمانده است؛ چرا که پوکو F5 پرو اخیرا موفق به دریافت گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده و این پدیده از عرضه گجت مذکور در بازارهای جهانی طی آینده‌ای بسیار نزدیک حکایت دارد. گوشی جدید با شماره مدل 23013PC75G موفق به دریافت تائیدیه از موسسه FCC شده است. گواهینامه FCC به جزئیات چندانی پیرامون گوشی‌های هوشمند اشاره نمی‌کند؛ اما به لطف اطلاعات ارائه شده در گواهینامه IMEI اکنون می‌دانیم که این شماره مدل متعلق به گوشی پوکو F5 پرو است.

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که این مدل نشان‌دهنده بازگشت دوباره سری پوکو F پرو به بازار است. آخرین مدل از خانواده پوکو F پرو پیش‌تر در سال 2020 و تحت عنوان پوکو F2 پرو به بازار عرضه شد. این گوشی با استقبال متفاوتی از جانب مشتریان مواجه شد. پوکو F2 پرو اگرچه گوشی بدی به‌شمار نمی‌رفت؛ اما این دستگاه نخستین مدل سری F پس از عرضه پوکوفون F1 قلمداد می‌شد و کاربران منتظر عرضه دستگاهی فراتر از مدل ری‌برند شده یک گوشی سری ردمی K بودند.

گوشی‌های پوکو F3 و پوکو F4 به‌ترتیب در سال‌های 2021 و 2022 روانه بازار شدند. از آنجا که امروزه پوکو عمدتا یک برند تجاری تغییر نام یافته به‌شمار می‌رود؛ لذا این گوشی‌ها نیز بر پایه مدل‌های سری ردمی K40 و ردمی K50 تولید شدند. در نتیجه انتظار می‌رود که پوکو F5 پرو نیز بر پایه گوشی‌ سری ردمی K60 تولید شود.

پوکو F5 پرو بر پایه سری ردمی K60 تولید خواهد شد.

امسال ردمی 3 گوشی جدید سری ردمی K60 با اسامی ردمی K60، ردمی K60E و ردمی K60 پرو را به بازار عرضه کرد. مدل معمولی ردمی K60 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام است؛ در حالی‌که ردمی K60 پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کند. این 2 گوشی احتمالا با اسامی پوکو F5 و پوکو F5 پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. با این‌حال برخی شایعات ادعا می‌کنند که پوکو F5 پرو مدل ری‌برند شده ردمی K60 به‌شمار خواهد رفت.

در حال حاضر پیرامون گوشی پوکو F5 پرو جزئیات محدودی منتشر شده است. با این‌حال اکنون می‌دانیم که گجت مذکور رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا خواهد کرد. امکانات ارتباطی این گوشی هوشمند شامل وای‌فای 6، بلوتوث نسخه 5.0 یا بالاتر و NFC است. همچنین اطلاعات لو رفته تائید می‌کنند که این دستگاه با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. بنابراین به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر ناچارا بایستی منتظر بمانیم.

با این‌حال انتظار می‌رود که سری پوکو F5 تا پایان 3 ماهه نخست سال 2023 عرضه شود. از سوی دیگر سری پوکو X5 در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی خواهد شد. در ادامه گوشی‌های میان‌رده جدید احتمالا در قالب سری پوکو F5 معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH