لوگو جدید تراشه سفارشی اسنپدراگون برای گوشی‌های گلکسی رونمایی شد

بر اساس توافق منعقد شده میان شرکت‌های کوالکام و سامسونگ، گوشی‌های آینده سری گلکسی S23 از یک تراشه انحصاری استفاده خواهند کرد. این تراشه با نام رسمی “پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام برای گلکسی” (Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy) عرضه خواهد شد. چنین نامی کاملا دهان پرکن به‌نظر می‌رسد؛ اما لازم نیست نگران باشید. سامسونگ برای یادآوری تراشه سفارشی پرچم‌داران جدید خود، روشی اختصاری را تدارک دیده است.

لوگوی اصلاح شده اسنپدراگون شامل برند گلکسی است. این لوگو در تصاویر تبلیغاتی مورد نظر سامسونگ به‌کار گرفته خواهد شد. اکنون در فاصله چند روز مانده تا موعد برگزاری رویداد روز 1 فوریه (12 بهمن ماه) برخی تصاویر تبلیغاتی مربوط به سری گلکسی S23 در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر از اواخر هفته جاری در بیلبوردها و سراسر فضای وب به وفور مشاهده خواهند شد.

این چیپست به‌صورت انحصاری توسط سامسونگ به‌کارگیری خواهد شد. جزئیات توافق سامسونگ با کوالکام هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارند؛ اما بی‌تردید با معرفی پرچم‌داران جدید سری گلکسی S کلیه ابهامات نیز برطرف خواهند شد. انتظار می‌رود که رویکرد استفاده از تراشه‌های انحصاری اسنپدراگون برای دستگاه‌های گلکسی در سال آینده و برای سری گلکسی S24 نیز تداوم پیدا کند. پس از آن واحد Samsung MX احتمالا وارد میدان شده و استفاده از تراشه بومی خود را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH