تصاویر و مشخصات ردمی باند 2 در فضای اینترنت منتشر شد

ردمی باند 2 یکی از محصولات جدید در دست عرضه توسط کمپانی شیائومی محسوب می‌شود. ردمی باند 2 پیش‌تر در بازار چین عرضه شده و اکنون در آستانه ورود به بازارهای جهانی قرار دارد. یک وبلاگ‌نویس مشهور حوزه فناوری با شناسه SnoopyTech اقدام به انتشار رندرهای ردمی باند 2 در حساب‌کاربری توییتری خود نموده است.

ردمی باند 2 در دو مدل رنگی مختلف شامل مشکی و سفید روانه بازار می‌شود. این گجت از عملکردی مشابه با یک ساعت هوشمند برخوردار نخواهد بود. در واقع ردمی باند 2 یک ردیاب تناسب اندام قلمداد می‌شود. این محصول از طریق 2 پین کوچک تعبیه شده در قسمت پشتی آن شارژ می‌شود.

اکنون و پیش از رونمایی رسمی ردمی باند 2، تصاویر تبلیغاتی این گجت برای بازار اروپا در فضای اینترنت منتشر شده است. این تصاویر نشان‌دهنده ردمی باند 2 از تمامی جوانب و زوایا هستند. یک افشاگر با نام Sudhanshu Ambhore برخی از این تصاویر را در توییتر به اشتراک گذاشته است.

ردمی باند 2 مجهز به یک نمایشگر 1.47 اینچی TFT با چگالی پیکسلی 247ppi است. وزن این دستگاه برابر با 14.9 گرم و ضخامت آن معادل 9.99 میلی‌متر است. بعلاوه شیائومی اعلام کرده که باتری ردمی باند 2 در حالت عادی برای مدت 14 روز و در صورت استفاده زیاد برای مدت 6 روز شارژدهی خواهد داشت.

 

مشخصات نمایشگر و بدنه ردمی باند 2

ردمی باند 2 با بندهای متنوعی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. بر اساس اعلام شیائومی این بندها در رنگ‌های زیتونی، سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی عرضه می‌شوند. همچنین کاربران برای مشاهده زمان به بیش از 100 واچ فیس در سبک‌های مختلف دسترسی خواهند داشت. ردمی باند 2 در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری مقاوم بوده و دارای بیش از 30 حالت مختلف تناسب اندام است.

واچ‌ فیس‌های ردمی باند 2

ردمی باند 2 قادر به ردیابی ضربان قلب کاربر در تمام طول مدت روز خواهد بود. بعلاوه این گجت از قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون و همچنین ردیابی خواب نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته Sudhanshu Ambhore، ردمی باند 2 با برچسب قیمتی 34.99 یورویی در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

بندهای مخصوص ردمی باند 2

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH