فهرست مشخصات کامل گوشی پوکو X5 منتشر شد

روز گذشته شاخه هندی پوکو رسما اعلام کرد که گوشی پوکو X5 پرو طی روز 6 فوریه (17 بهمن ماه) در این کشور عرضه خواهد شد. با این‌حال به عرضه مدل استاندارد پوکو X5 در بازار هندوستان هیچ اشاره‌ای نشد. اطلاعات جدیدی که امروز در فضای وب منتشر شده است؛ دلیل خوبی برای این پدیده به‌شمار می‌رود.

به‌نظر می‌رسد که پوکو X5 در کنار پوکو X5 پرو در هندوستان عرضه نخواهد شد. در عوض پوکو X5 در بازارهای اروپایی قابل دسترس خواهد بود. اکنون این سوال در ذهن مطرح می‌شود که آیا پوکو X5 پرو نیز در بازار اروپا عرضه شده یا منحصرا در بازار هندوستان قابل دسترس خواهد بود؟ در حال حاضر پاسخ این پرسش روشن نیست؛ اما با توجه به سرعت افشای اطلاعات، بی‌تردید این موضوع تا حداکثر چند روز دیگر مشخص خواهد شد.

صرفنظر از این موضوع به‌نظر می‌رسد که پوکو X5 در بازارهای اروپایی عرضه شده و امروز نیز به لطف انتشار برخی اطلاعات بازاریابی، فهرست مشخصات کامل این گوشی در فضای آنلاین لو رفته است. بر این اساس پوکو X5 مجهز به یک نمایشگر لمسی آمولد با اندازه 6.67 اینچ، رزولوشن 1080×2400 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتزی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی و حداکثر روشنایی 1200 نیتی خواهد بود. این پنل گواهینامه تابش کم نور آبی را دریافت نموده و از قابلیت پوشش‌دهی 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 برخوردار است.

بعلاوه پوکو X5 مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی نیز از یک سنسور 13 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گجت مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در بستر سیم است. توان پردازشی پوکو X5 از طریق تراشه اسنپدراگون 695 ساخت کوالکام تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH