ریزر ماوس سبک و جدید خود را معرفی کرد

وقتی صحبت از لوازم جانبی رایانه شخصی می‌شود، اولین برندی که به ذهن می‌رسد Razer است. این شرکت به خصوص با طراحی‌ها و محصولات جالب خود توانسته نظر گیمرها را به خود جلب کند و اخیرا یک محصول جدید به این محصولات اضافه شده است. ریزر امروز ماوس 280 دلاری خود را با نام Viper Mini Signature Edition معرفی کرد. ماوس 280 دلاری ریزر با تعداد زیادی سوراخ‌ پوشیده شده است

این ماوس با اسکلت بیرونی از آلیاژ منیزیم و سوراخ‌های بزرگ خود از نظر طراحی منحصر به فرد است. در حالی که طراحی لانه زنبوری برای کاهش وزن طراحی شده است، سوراخ‌های Viper Mini SE به طور قابل توجهی بزرگ هستند، بنابراین، این طراحی سوالاتی را در مورد دوام ماوس ایجاد می‌کند.

برای رفع این نگرانی‌ها، Razer یک ضمانت سه ساله به Viper Mini SE اضافه کرده است. این ضمانت یک سال بیشتر از گارانتی معمول ریزر برای ماوس‌ها است. حفره‌های بزرگ در طراحی ماوس نیز می‌تواند به خنک نگه داشتن دست‌ها در هنگام استفاده زیاد با جریان هوای بیشتر کمک کند، اما نمی‌دانم این ویژگی چقدر برای گیمرها مهم خواهد بود.

با این حال، با وجود طراحی منحصر به فرد، Viper Mini SE سبک ترین ماوس موجود در بازار نیست و وزن آن تقریبا 50 گرم است. همچنین فاقد دکمه در سمت راست خود است که باعث می‌شود برای استفاده رقابتی کمتر مناسب باشد. این ماوس گیمرهایی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال ماوسی هستند که به راحتی به اطراف میزشان حرکت داده شود، آن هم همراه با DPI بالا تا 30000.

متاسفانه قیمتش اما خیلی بالاست. همانطور که در بالا اشاره کردیم، مدل بی‌سیم 280 دلار است. با این حال، اگر به لوازم جانبی کامپیوتر گران قیمت و “حفره‌دار” علاقه دارید، می‌توانید Razer Viper Mini Signature Edition را از 11 فوریه سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH