بهترین نرم‌افزار حسابداری تولیدی

حسابداری در شرکت‌های تولیدی اهمیت بسیار زیادی دارد. محاسبه قیمت تمام‌شده کالا، مدیریت کالاها در انبار و کاهش هزینه‌های تولید از مهم‌ترین چالش‌های شرکت ها و کارگاه‌هایی است که به تولید کالا مشغول هستند. تنها به کمک یک نرم‌افزار حسابداری تولیدی دقیق و کارآمد است که می‌توان مشکلات را حل و کارگاه را به بهترین شکل ممکن اداره کرد.

معرفی نرم‌افزار تولیدی هلو APEX

نرم‌افزار تولیدی هلو APEX بدون‌شک یکی از اصلی‌ترین نرم‌افزارها برای حسابداری است و بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌ها برای انجام امور حسابداری از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند، زیرا علاوه‌برآنکه کار با آن ساده است، بسیار دقیق و حرفه‌ای عمل می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از آن بهای تمام شده مواد اولیه را به سادگی محاسبه کنید. اطلاع از بهای تمام شده کالاها به شما کمک می کند تا از اتلاف منابع جلوگیری کنید و بر اساس برآورد دقیق هزینه‌‎های تولید نسبت به قیمت‌گذاری بهینه محصولات اقدام کنید. همچنین نکته‌ی مثبتی که در رابطه با این نرم‌افزار وجود دارد این است که تمام افراد، حتی افرادی که تحصیلات مربوط به حسابداری ندارند نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و محاسبات لازم را انجام دهند.

نرم‌افزار هلو APEX نسخه شرکت‌های تولیدی برای کسب‌وکارهای تولیدی کوچک و متوسط کاربرد دارد که نیاز به تعریف مواد اولیه و نیم‌ساخته و محصولات خود دارند و مواد اولیه را با مقیاس‌ها و مقدارهای متفاوت با هم ترکیب کرده و کالای نیم‌ساخته و یا محصولی جدید را با مقیاس دلخواه تولید می‌کنند و در این راستا هزینه‌هایی مثل هزینه دستمزد، هزینه ثابت و یا متغیر دارند که بر روی قیمت تمام شده محصول سرشکن می‌شود. در سطح پیشرفته این نرم افزار امکان تعریف فرمول تولید (آنالیز) و گزارش کسری مواد اولیه برای سفارش‌های مشخص و یا تخمین تولید براساس فرمول از پیش‌تعیین‌شده فراهم شده است.

مزایا و معایب نرم‌افزار تولیدی هلو APEX

نرم‌افزار تولیدی هلو APEX مانند سایر نرم‌افزارهای مشابه از یکسری مزایا و معایب برخوردار است؛ اما نکته‌ای که وجود دارد این است که به جرات می‌توان گفت مزایای این نرم‌افزار در مقایسه با معایب آن بیشتر است و این برنامه معایب کمی دارد. حال در ادامه مزایا و معایب آن را بررسی می‌کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید.

مزایای نرم‌افزار تولیدی هلو APEX

تجربه و رابط کاربری

–           سرعت و عملکرد بالای برنامه

–           قالب متفاوت، رنگ‌بندی و چیدمان آیتم‌ها در همه‌ی منوهای نرم‌افزار برای سهولت در کار با نرم‌افزار و رفع پیچیدگی های احتمالی

–           بیش از 200 آیکن‌ در برنامه که چکیده کارکرد و مفهوم هر گزینه را در قالب تصویر و در زمان کوتاهی بیان می‌کند

–           قابلیت‌هایی از قبیل منو معرفی کالا، معرفی طرف حساب ، صدور فاکتور ، صدور سند و …

–           نصب و راه‌اندازی ساده

یکی از بزرگ‌ترین مزایای نرم‌افزار تولیدی هلو APEX سادگی روند نصب و راه‌اندازی آن است. نحوه نصب و راه‌اندازی این برنامه در دستورالعمل‌های ارائه شده وجود دارد و شما می‏توانید برای اولین بار و بدون نیاز به هیچ آموزشی نصب این برنامه را انجام دهید. این نرم‌افزار در حین نصب یا بعد از نصب سوالاتی را از شما در رابطه با نوع کسب‌وکارتان و انتظاراتی که دارید می‌پرسد تا بتواند براساس آنها بهترین خدمات را ارائه دهد.

امنیت بالای نرم‌افزار هلو APEX

یکی از بزرگترین نگرانی‌های صاحبان کسب‌وکار از دست رفتن اطلاعات مربوط به حسابداری است، اما باید گفت دیگر جای نگرانی نیست، زیرا این برنامه به‌طور منظم از اطلاعات مهم بک‌آپ‌گیری می‌کند و مانع از بین رفتن اطلاعات می‌شود. از لحاظ امنیت نیز این برنامه در سطح بالایی قرار دارد و شما می‌توانید به‌راحتی برای بخش‌های مختلف آن رمز تعیین کنید تا افراد نتوانند به بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

گزار‌ش‌گیری از برنامه نرم افزاری تولیدی

بدون‌شک تهیه گزارش‌های مالی در هر کسب‌وکاری مهم است، زیرا کمک می‌کند که محاسبه به‌شکل دقیق‌تری انجام شود. برنامه هلو نیز قابلیتی دارد که شما می‌توانید از طریق آن گزارشات مختلف را به‌صورت چاپی دریافت و بررسی کنید. البته امکان دریافت گزارش‌های به‌صورت اکسل نیز وجود دارد و شما می‌توانید با دقت بالا بررسی‌های لازم را انجام دهید.

 برخی از امکانات نرم افزار تولیدی هلو APEX

  • تعریف مواد اولیه، کالای نیم‌ساخته و محصولات
  • ثبت تولید با آنالیز سفارشی
  • تعریف فرمول تولید برای محصولات
  • تولید با آنالیز تعریف شده
  • گزارش کسری مواد اولیه
  • گزارش تخمین تولید
  • صدور انواع فاکتورها
  • گزارش‌گیری از فاکتورها، تولیدات و اسناد حسابداری
  • گزارش‌های مالیاتی شامل گزارش فصلی و ساخت فایل TTMS
  • گزارش از فروش و سود و زیان و … در بازه‌های دلخواه

انواع مختلف نرم‌افزار هلو APEX

این نرم‌افزار حسابداری برای مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد، از همین رو دارای انواع مختلفی است تا افراد بتوانند باتوجه به شغلی که دارند یکی را انتخاب کنند. به‌طورکلی نرم‌افزار هلو چهار سطح ساده، پیشرفته، جامع و شبکه دارد که شما باید براساس نیاز شغلتان به حسابداری یک سطح را انتخاب کنید. همچنین برای این برنامه دسته‌بندی مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. نرم‌افزارهای فروشگاهی (صنفی) هلو APEX
  2. نرم‌افزار شرکت‌های بازرگانی هلو APEX
  3. نرم‌افزار شرکت‌های تولیدی هلو APEX
  4. نرم‌افزار شرکت‌های پیمانکاری هلو APEX
  5. نرم‌افزارهای صنعتی هلو APEX
  6. نرم‌افزارهای آموزشگاهی هلو APEX

قیمت نرم‌افزار تولیدی هلو APEX

اکنون شما با ویژگی و مزایای نرم‌افزار تولیدی هلو APEX آشنا هستید و می‌دانید که این برنامه می‌تواند به شما در انجام محاسبات کمک بسیاری کند. حال اگر در رابطه با خرید و قیمت این نرم‌افزار سوال دارید، باید گفت که هزینه این نرم‌افزار ثابت نیست و بسته به سطح نرم‌افزار و امکاناتی که دارد این موضوع مشخص می‌شود.

البته شما می‌توانید به سایت «هلو استور» که یک فروشگاه اینترنتی شرکت نرم‌افزاری هلو است مراجعه کنید و هر محصول حسابداری که برای کسب‌وکار خود می‌خواهید را تهیه کنید. این فروشگاه امکانات مختلفی را برای شما فراهم کرده است (بررسی و انتخاب نرم افزار مناسب کسب و کار شما، قیمت نرم افزار حسابداری، مقایسه امکانات و … ) تا بتوانید به‌راحتی و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و از مزایای این نرم‌فزار بهره‌مند شوید.

نرم‌افزار تولیدی هلو APEX یک نرم‌افزار بی‌نظیر برای انجام امور مربوط به حسابداری کسب‌وکارها است و کمک می‌کند تا کارخانه‌ها و کارگاه‌ها و همه‌ی مراکز تولیدی بتوانند مدیریتی کامل و دقیق روی فرآیند تولید و قیمت‌گذاری محصولات خود داشته باشند و به‌راحتی سود و زیان خود را بررسی کنند و بهترین تصمیمات را در زمینه مالی بگیرند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH