شیائومی جعبه هوشمند گربه Xiaowan را معرفی کرد

شیائومی جعبه خانه گربه هوشمند Xiaowan را عرضه کرده است. جعبه بستر طوری طراحی شده است که طول دوره و فرآیندی را که صاحبان گربه از طریق آن جعبه خانه خود را تمیز می‌کنند را کاهش دهد.

جعبه خانه گربه هوشمند خودکار Xiaowan مجهز به ویژگی‌های مختلفی است که استفاده از آن را بسیار پیشرفته و آسان می‌کند. می‌توان آن را تا 14 ساعت قبل از تخلیه به حال خود گذاشت.

این دستگاه دارای حالت “جشنواره فانوس نورد” هوشمند است که به طور خودکار مدفوع را تمیز می‌کند و دارای یک سطل جمع آوری مدفوع با ظرفیت زیاد است که کارایی بالایی دارد.

علاوه بر این، جعبه  Xiaowan با گواهینامه چین “ایمنی حیوانات خانگی” توسط TUV Rheinland Greater China تایید شده است. دارای 9 عملکرد حفاظتی ایمنی از جمله حصار الکترونیکی، تشخیص مادون قرمز در ورودی، سنجش فاکتورهای بیولوژیک، توزین با دقت بالا، حفاظت مادون قرمز خروجی فضولات، حفاظت از اضافه بار موتور، و همچنین  9 آلارم برای وضعیت‌های غیر عادی است.

این ویژگی‌های ایمنی تضمین می‌کند که دستگاه برای حیوانات خانگی و انسان ایمن باشد.

جعبه خانه گربه Xiaowan همچنین بسیار سازگار است، زیرا از خاک لوبیا، خاک مخلوط، بنتونیت و بسیاری از انواع دیگر خاک خانه گربه پشتیبانی می‌کند. سازگاری آن با انواع خاک خانه گربه می تواند به 90٪ برسد. این وسیله از یک صفحه خاک گربه به شکل شانه برای غربالگری دقیق مدفوع و صرفه جویی در خاک استفاده می‌کند.

علاوه بر این، دستگاه دارای عملکرد دئودورانت ویژه با فناوری فرمول دئودورانت Aspen و مواد اولیه گیاهی طبیعی است. عملکرد دئودورانت بوی سطل جمع آوری توالت را از بین می‌برد. سطل توالت با ظرفیت 8.6 لیتر می‌تواند نیازهای یک گربه بالغ را به مدت 14 روز برای رفتن به توالت برآورده کند که این ویژگی برای مسافرت و گردش هم مفید است.

یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های جعبه خانه گربه Xiaowan، قابلیت اتصال آن به یک برنامه است که به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به گربه خود را در هر زمان مشاهده کنند. کاربران می‌توانند دیتاهای مربوط به حداکثر 5 گربه را ثبت کنند، به این ترتیب گزارش سلامت انحصاری برای هر گربه سفارشی می‌شود و داده‌های غیرطبیعی به موقع تشخیص داده می‌شود. مثلا این برنامه می‌تواند درباره خطر احتباس ادرار گربه آلارم بدهد.  صفحه نمایش بزرگ OLED جلویی راهنمایی واضحی را ارائه می‌دهد.  دستگاه همچنین به MIJIA متصل شده است و از اتصال با کنترل صوتی XiaoAI پشتیبانی می‌کند به این ترتیب کنترل دستگاه برای کاربران آسان می‌شود.

این جعبه خانه گربه هوشمند هوشمند 1499 یوان (220 دلار) قیمت دارد و در Jingdong (JD.com) موجود است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH