آنر مجیک 5 لایت با تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام رسما معرفی شد

آنر پیش از برگزاری رویداد بزرگ خود در کنگره جهانی موبایل از گوشی آنر مجیک 5 لایت در کشور فرانسه رونمایی کرد. این گوشی در واقع مدل ری‌برند شده آنر X9a برای بازارهای اروپایی محسوب می‌شود.

آنر مجیک 5 لایت مجهز به یک نمایشگر اولد خمیده با اندازه 6.67 اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. این پنل از خروجی رنگ 10 بیتی و قابلیت تنظیم روشنایی از طریق مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس 1920 هرتز پشتیبانی می‌کند.

بعلاوه آنر مجیک 5 لایت مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بوده و حفره کروی‌شکل کوچک تعبیه شده روی قسمت فوقانی نمایشگر از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

ماژول دوربین جزیره‌ای و دایروی‌شکل روی پنل پشتی گوشی کاملا توجه کاربران را جلب نموده و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

آنر مجیک 5 لایت مجهز به تراشه اسنپدراگون 695 ساخت کوالکام همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. از جنبه نرم‌افزاری این گوشی مجهز به رابط کاربری Magic UI 6.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 بوده و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی تامین می‌کند.

آنر مجیک 5 لایت در مدل‌های رنگی مشکی (Midnight Black)، سبز (Emerald Green) و نقره‌ای (Titanium Silver) به بازار عرضه می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها پیش‌سفارش این گوشی در فرانسه از روز 20 فوریه (1 اسفند ماه) آغاز خواهد شد. مدلی از این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 379 یورو قیمت‌گذاری شده است.

آنر مجیک 5 لایت با 3 مدل رنگی رسمی مختلف عرضه می‌شود 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH