اطلاعات به‌روز‌رسانی MIUI 14 برای گوشی POCO X3 NFC منتشر شد

رابط MIUI 14 یک رابط کاربری مبتنی بر اندروید است که توسط شرکت شیائومی توسعه یافته است. این رابط در دسامبر 2022 معرفی شد. ویژگی‌های کلیدی آن عبارتند از طراحی مجدد UI، آیکون‌های جدید، ویجت‌های حیوانات و بهینه‌سازی‌های مختلف برای عملکرد و عمر باتری. علاوه بر این، MIUI 14 با تغییر معماری MIUI از نظر اندازه فایل کوچکتر شده است و برای دستگاه‌های مختلف شیائومی از جمله ردمی و پوکو در دسترس است.

گوشی POCO X3 NFC در سپتامبر 2020 عرضه شد و محصولی از سری گوشی‌های POCO X است. اخیرا عرضه MIUI 14 برای بسیاری از مدل‌های این سری در دستور کار قرار گرفته است.

گوشی POCO X3 NFC در سال 2020 با رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 از جعبه خارج شد و در حال حاضر بر روی MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شود. همچنین در حالت فعلی بسیار سریع و روان کار می‌کند. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی IPS LCD با فرکانس 120 هرتز، Snapdragon 732G SOC با عملکرد خوب و باتری 5160 میلی‌آمپر ساعتی است.

به‌روز‌رسانی MIUI 14 برای POCO X3 NFC پیشرفت قابل توجهی را نسبت به نسخه‌های قبلی نرم‌افزار به همراه خواهد داشت. گفته می‌شود که بسیاری از نقص‌های نسخه MIUI 13 با MIUI 14 جدید پوشش داده خواهد شد. شیائومی از قبل آماده سازی MIUI 14 را برای POCO X3 NFC آغاز کرده است.

این آپدیت انتظار می‌رود که تجربه کاربری را بهبود بخشد و عملکرد دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. البته آپدیت فعلا آماده نیست و در حال آماده شدن است. بیایید با هم به آخرین وضعیت به‌روزرسانی نگاهی بیندازیم.

آپدیت جدید MIUI مبتنی بر اندروید 12 در حال آزمایش روی گوشی‌های هوشمند است. این تایید می‌کند که POCO X3 NFC در آینده نزدیک MIUI 14 را دریافت خواهد کرد. این اطلاعات از طریق سرور رسمی MIUI دریافت شده است، بنابراین قابل اعتماد است. آخرین ساخت داخلی آن نیز MIUI V14.0.1.0.SJGMIXM است.

با MIUI 14 جدید مبتنی بر اندروید 12، POCO X3 NFC اکنون بسیار پایدارتر، سریع‌تر و پاسخگوتر اجرا می‌شود. علاوه بر این، این به‌روز‌رسانی باید ویژگی‌های صفحه اصلی جدیدی را به کاربران ارائه دهد. گوشی POCO X3 NFC به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت نخواهد کرد، اگرچه این ناراحت کننده است، اما همچنان می‌توانید رابط کاربری MIUI 14 را در آینده نزدیک تجربه کنید.

این آپدیت حداکثر تا اوایل اسفند ماه منتشر خواهد شد. زیرا این بیلدها مدتهاست که تست شده‌اند و برای ارائه بهترین تجربه به شما آماده شده‌اند.

شما می‌توانید این آپدیت را از طریق MIUI Downloader دانلود کنید. علاوه بر این، با استفاده از این اپلیکیشن، این فرصت را خواهید داشت تا ضمن اطلاع از اخبار دستگاه خود، ویژگی‌های پنهان MIUI را نیز پیدا کنید.

4 در مورد “اطلاعات به‌روز‌رسانی MIUI 14 برای گوشی POCO X3 NFC منتشر شد”

  1. کاش این خبر را تو گوشم می گفتی چون گفتنش به شکل آشکار قیمت گوشی را شش میلیون افزایش میده و این ، به نفع محتکران تمام میشه.مثل عیدی کارمندان می مونه که شش ماه قبل اعلام ،و باعث تورم میشه در حالیکه موقع پرداخت نصف مبلغ اعلام شده پرداخت میشه!!

    1. سعید صانعی

      سلام، به صورت رسمی اعلام نشده ولی بعید می‌دونم به این زودی آپدیت بعدی رو دریافت کنید

  2. برای ردمی نوت ۹ پرو که تاحالا آپدیت میوای ۱۳ نیومده کلا این گوشیا یه سال اپدیت بیشتر نمیشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH