تصاویر کیس محافظ شیائومی 13 اولترا نشان‌دهنده ماژول دوربین غول‌پیکر آن است

کمپانی شیائومی تا چند روز دیگر از گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو در بازارهای بین‌المللی رونمایی خواهد کرد. این گجت‌ها پیش‌تر و طی ماه دسامبر در بازار چین معرفی شده بودند. با این‌حال جای خالی مدل اولترا کماکان به وضوح احساس می‌شود.

مدیرعامل کمپانی پیش‌تر به‌طور ضمنی اعلام کرده که امسال از گوشی شیائومی 13S اولترا خبری نخواهد بود. با این‌حال وی در خصوص گوشی شیائومی 13 اولترا هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده است. این در حالیست که روند افشای اطلاعات پیرامون پرچم‌دار اولترا طی هفته‌های اخیر به شکل فزآینده‌ای تشدید شده است.

شیائومی 12S اولترا در ماه جولای 2022 معرفی شد؛ بنابراین تا موعد رونمایی احتمالی از مدل جانشین آن هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

امروز چند تصویر مربوط به یک کیس محافظ که ظاهرا برای شیائومی 13 اولترا در نظر گرفته شده است؛ در فضای وب لو رفته است. این تصاویر نشان‌دهنده یک ماژول دوربین دایروی‌شکل با طراحی جزیره‌ای و اندازه بسیار بزرگ هستند.

البته کاربران به مشاهده ماژول‌های دوربین غول‌پیکر از این دست عادت دارند؛ چرا که ماژول دوربین پشتی شیائومی 12S اولترا نیز ابدا از اندازه کوچکی برخوردار نبود.

تصویر مربوط به کیس محافظ که امروز در فضای اینترنت منتشر شده است؛ با طراحی مورد ادعا برای گوشی و همچنین تصویر زنده لو رفته از آن در چین طی مدت 2 هفته گذشته مطابقت دارد.

تصویر کیس محافظ که احتمالا متعلق به شیائومی 13 اولترا است.

سنسورهای دوربین ظاهرا از چینش مشابهی استفاده می‌کنند؛ اما این موضوع به‌طور 100 درصد صادق نیست. حفره بیضی‌شکل در قسمت فوقانی ماژول جزیره‌ای دوربین احتمالا برای هدف خاصی در نظر گرفته شده است؛ اما با توجه به سایر تصاویر لو رفته نمی‌توان پیرامون ماهیت یا کارکرد آن اظهار نظر کرد.

بر اساس شایعات، شیائومی 13 اولترا طی ماه مارس یا آوریل حداقل در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی با توجه به اصالت خود بایستی بر مقوله عکاسی توجهی ویژه داشته باشد. بر اساس اطلاعات پیش‌تر لو رفته به‌نظر می‌رسد که شیائومی 13 اولترا کماکان حسگر اصلی 1 اینچی مدل نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. اما در عین‌حال این گوشی از قابلیت تثبیت‌کننده گیمبال نیز بهره‌مند خواهد شد.

هر 4 دوربین تعبیه شده روی پنل پشتی از قابلیت فوکوس خودکار برخوردار خواهند بود. بعلاوه کاربران به یک سنسور ToF مستقیم (dToF) نیز دسترسی خواهند داشت. بی‌تردید طی روزهای آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون پرچم‌دار جدید شیائومی خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH