شرکت تی‌سی‌ال از یک تلفن همراه، ایرباد و دو مودم قابل حمل در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد

کمپانی تی‌سی‌ال از گوشی هوشمند جدید خود به نام 406 رونمایی کرده است، این دستگاه ارزان‌تر از نسخه 408 است که در رویداد CES عرضه شده بود. علاوه بر آن، این شرکت اکنون از ایربادزهای بی‌سیم و دو وای‌فای قابل‌حمل 5G نیز رونمایی کرده است.

همانطوری که در بالا نیز ذکر کردیم، گوشی هوشمند تی‌سی‌ال 406 (با قیمت 120 دلار) 10 دلار از نسخه 408 ارزان‌تر است.

نسخه جدید دوربین 13 مگاپیکسلی دارد که نسبت به نسخه 408 با لنز 50 مگاپیکسلی، کاهش چشمگیری داشته ولی نکته اساسی این گوشی، پشتیبانی کردن از اندروید 13 است.

سایر ویژگی‌ها فرقی با نسخه قبلی نداشته و هردوی این دستگاه‌ها از نمایشگر اچ‌دی پلاس 6.6 اینچی، بلندگوهای استریو و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.

گوشی‌های هوشمند 405 و 403 این برند از نسخه Android Go برخوردار شده‌اند. البته از نظر سخت‌افزاری، این گوشی جدید کمی به نسخه 405 شباهت دارد. ظرفیت رم نیز تفاوت‌هایی دارد.

کمپانی اعلام کرد که نسخه جدید ابتدا در اروپا و سپس سایر مناطق عرضه خواهد شد.

ایربادز تی‌سی‌ال MoveAudio neo

کمپانی تی‌سی‌ال علاوه بر عرضه گوشی جدید و وای‌فای قابل‌حمل خود، از ایربادز جدید خود نیز رونمایی کرد. این محصول که ایربادز بی‌سیم MoveAudio نام دارد، عملکرد خوبی در لغو صدای محیط ایفا می‌کند.

کاربران می‌توانند از آن برای گوش دادن به موسقی و برقراری تماس‌های صوتی استفاده کنند. آنطور که کمپانی اعلام کرد، ایربادز جدید می‌تواند صدای نویز محیط را تا 28 دسی‌بل کاهش دهد. البته حالت شفافی نیز برای شنیدن صدای محیط ایجاد شده است.

این دستگاه که از گوگل پشتیبانی کرده و به راحتی با گوشی‌های اندرویدی جفت می‌شود همچنین به کنترل لمسی و 4 حالت اکولایزر مجهز می‌شود. وزن هر ایرباد 4.5 گرم بوده که به مجوز IP54 (محافظ در برابر باران و گرد و غبار) دست یافته است. کیس وزن 41 گرمی دارد. یکی از ویژگی‌های مهمی که در این دستگاه قرار نگرفت، کدک صوتی با کیفیت بالا است.

کیس تا 40 ساعت و ایربادزها نیز تا 7 ساعت شارژ نگه می‌دارند. شارژ از طریق پورت USB-C انجام می‌شود و با 10 دقیقه شارژ شدن، می‌توان تا 100 دقیقه از دستگاه استفاده کرد. قیمت ایربادز تی‌سی‌ال 50 دلار خواهد بود.

دو وای‌فای‌ قابل‌حمل 4G و 5G LinkZone

برند تی‌سی‌ال در نظر دارد در کنار دیگر محصولات خود از وای‌فای LinkZone MW512 با فناوری 5G رونمایی کند. با توجه به این فناوری، وضعیت اتصال، باتری و غیره نیز بهتر شده است.

وای‌فای LinkZone MW63 نیز محصول دیگری است که توسط این کمپانی معرفی شده و دارای اتصال 4G، نوسان 300 مگابیت و 50 مگابیت بر ثانیه و ESIM خواهد بود. باتری 2150 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه تا 8 ساعت دوام می‌آورد.

هنوز اطلاعات زیادی از قیمت و مناطقی که این محصول در آن عرضه می‌شود، در دسترس قرار نگرفته ولی به زودی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH