خودروی سفارشی و دست‌ساز جدید رولز رویس با الهام از امواج آب رونمایی شد + گالری تصاویر

رولز رویس یکی از شرکت‌های برجسته خودروسازی است که طرفداران خاص خود را دارد. این کمپانی در محصولات سفارشی خود از فناوری‌ها و موادی استفاده می‌کند که شاید هیچ‌جای دیگر وجود نداشته باشند.

رولز رویس فانتوم سینتوپیا یکی از این خودروهایی است که با الهام از آخرین صنعت مد و همکاری شرکتی همچون Haute Couture طراحی شده است.

طراح مد مشهور، آیریس ون هرپن (Iris van Herpen)، که در تصاویر پایین نیز حضور دارد، نقش فعالی در طراحی این خودرو ایفا کرده است.

خریداران می‌توانند به راحتی این محصول را شخصی‌سازی کنند؛ چرا که فناوری توسعه‌یافته فانتوم در آن تعبیه شده است. آنطور که گفته شده، طراحی این سیستم چهار سال به طول انجامید. نام این سری از خودروهای رولز رویس از مجموعه 2018 آیریس ون هرپن گرفته شده است.

طراح اتاق این خودرو اشاره کرد که طرح این مدل روی زیبایی حرکت مواد مایع روی مواد جامد تمرکز دارد.

او در ادامه اینچنین گفت: تیم ما سعی کرد که در طراحی کابین خودرو از عناصر طبیعت بهره ببرد و حس حرکت موج آب را به سرنشینان خودرو منتقل کند.

چالش برانگیزترین بخش تولید این خودرو، به طراحی پوشش سقف داخلی باز می‌گردد؛ جایی که برای اولین بار طراحی موج آب دیده می‌شود. در طراحی این بخش، از یک ورقه چرم 1000 لایه‌ای استفاده شده که به صورت منحصر به‌فردی برش خورده است. در کل، ساخت پوشش سقف داخلی خودروی جدید رولز رویس تقریبا 700 ساعت زمان برد.

یکی دیگر از نکات مهم رولز رویس فانتوم سینتوپیا، طراحی میز پیک‌نیک است که باز هم تم موج دریا داشته و آن را در کاپوت جلویی منعکس می‌کند. طراحان در تولید این بخش، از ذرات شیشه و چند لایه رنگ استفاده کردند و پس از آزمایشات فراوان به مدت چهار ماه، آن را در خودرو تعبیه کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH