شیائومی 13 پرو در تست دوربین DXOMark به رتبه شانزدهم رسید

تست دوربین DXOMark که برای تجزیه و تحلیل قابلیت‌های دوربین گوشی‌های هوشمند کاربرد دارد، در تست جدید خود به نتایج مهمی دست یافت. به طور کلی، گوشی‌های هوآوی و آنر در ابتدای این لیست قرار دارند.

اکنون نیز با انجام تست جدیدی، شیائومی 13 پرو از نظر دوربین در رتبه پانزدهم و شانزدهم قرار گرفت. از نظر نمایشگر و بلندگو، شیائومی 13 پرو به ترتیب در رتبه هفدهم و پانزدهم قرار خواهد گرفت.

با این وجود، در بخش دوربین، این دستگاه از 152 امتیاز موجود تنها موفق شد 132 امتیاز را از آن خود کند. همچنین در قسمت ثبت پرتره و تصاویر گروهی 118 امتیاز و برای انجام عملکردهای مختلف در نور کم 100 امتیاز را کسب کرد.

بر اساس اطلاعاتی که DXOMark منتشر کرده است، می‌توان نتیجه‌گیری کرد که به صورت کلی عملکرد دوربین این گوشی هوشمند خوب بوده و در بخش جزییات، زوم، ضبط صدا و غیره عملکرد تماشایی را از خود به نمایش می‌گذارد. اگرچه در شرایطی با کنتراست بالا و نور کم، تصاویر خوبی ثبت نمی‌شود. همچنین اگر کاربر بخواهد در کنسرت صداهای بلند را ضبط کند، شیائومی 13 پرو مناسب نخواهد بود.

علاوه بر آن، استفاده از این دستگاه در زیر نور خورشید نیز بسیار دشوار بوده و نمی‌توان در آن زمان محتوای نمایشگر را به راحتی مشاهده کرد.

سایت DXOMark اعلام کرد که در حال حاضر بهترین گوشی هوشمند از نظر دوربین دستگاه‌ آنر مجیک 5 پرو و پس از آن هواوی میت 50 پرو هستند. گوگل پیکسل 7 پرو در رتبه سوم قرار داشته و پس از آن نیز آیفون 14 پرو مکس اپل قرار دارد.

بر اساس این تحقیقات مشخص شد که عملکرد شیائومی 12S اولترا تقریبا مشابه شیائومی 13 پرو است. این گوشی هوشمند در این بخش در رتبه شانزدهم قرار داشته که موفق شد امتیاز 136 را از آن خود کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH