طراحی احتمالی هوم‌پاد جدید اپل با ویژگی‌هایی مانند دوربین و نمایشگر بزرگ فاش شد

اپل در سال آینده دستگاه جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد. به گفته مینگ چی‌کو؛ تحلیل‌گر مشهور موسسه Tianfeng International این محصول یک اسپیکر هوشمند هوم‌پاد مجهز به نمایشگر بزرگ خواهد بود.

البته این محصول یک دستگاه کاملا جدید محسوب نمی‌شود؛ اما مدل مشابه آن نیز در سبد محصولات اپل به چشم نمی‌خورد. این منبع خبری خاطرنشان می‌کند که نمایشگر گجت دارای طول قطر 7 اینچی بوده و برای اجرای عملکردهای مختلف جانبی و غیر مرتبط با پخش موسیقی کفایت خواهد کرد.

جهت یادآوری بایستی اعلام کرد که مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ 2 سال قبل مدعی شد که اپل در حال آماده‌سازی یک اسپیکر هوشمند با نمایشگر و دوربین بوده و این محصول برای سناریوهای مختلف از جمله برقراری تماس‌‌های ویدیویی قابل استفاده خواهد بود.

با این‌حال مینگ چی‌کو در رابطه با وجود دوربین هیچ‌گونه اظهارنظری نکرده است؛ اما این موضوع بدان معنا نیست که مدل آینده هوم‌پاد فاقد دوربین خواهد بود.

این تحلیل‌گر پیش‌بینی می‌کند که مدل جدید هوم‌پاد در 6 ماهه نخست سال 2024 معرفی خواهد شد. بعلاوه مینگ چی‌کو مدعی شده که این دستگاه از قابلیت یکپارچگی نزدیک‌تر با ایده‌های خانه هوشمند برخوردار خواهد بود. همچنین اپل می‌تواند چنین دستگاهی را به‌عنوان یک هاب خانه هوشمند روانه بازار نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH