هواوی در پرچمدار خود از داینامیک آیلند مشابه اپل استفاده می‌کند

هم‌اکنون تصاویر زیادی از طراحی اولیه هواوی P60 پرو در ویبو منتشر شده که با استفاده از آن‌ها می‌توان به اطلاعات و جزییات فراوانی دست پیدا کرد. این دستگاه ظاهرا از جزیره داینامیک مشابه اپل استفاده می‌کند.

در این مدل قرار است دوربین سلفی با حسگر عمق ترکیب شود، درست مانند چیزی که در نسخه P40 مشاهده کردیم. سری هواوی P60 با سیستم‌عامل 3.1 HarmonyOS در 3 فروردین ماه 1402 (23 مارس 2023) به بازار عرضه خواهد شد.

در این نسخه، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های جدید داینامیک آیلند و اعلان‌های مختلف در این قسمت بهره ببرند.

در پنل پشتی هواوی P60 پرو، جزیره دایره‌ای دوربین قرار دارد و دوربین‌های دیگر نیز در جزیره مستطیلی پایینی قرار گرفته‌اند. لنز اصلی از نوع سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX888 است که با سنسور اولترا واید 50 مگاپیکسلی IM858 و لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی OV64B با زوم سه و نیم برابری همراه می‌شود.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی، چند هفته پیش نمونه تصویری از لنز تله فوتو را منتشر کرده بود؛ در بخش جزیره دوربین همچنین حسگر سه‌بعدی ToF و لوگوی XMAGE نیز به چشم می‌خورد.

در این طرحواره، ابعاد گوشی نیز نشان داده شده که طولی برابر با 176.6 میلی‌متر، عرض 74 میلی‌متری و ضخامتی معادل با 7.6 میلی‌متر (بدون احتساب برآمدگی دوربین) دارد.

علاوه بر آن، صفحه نمایش QHD+ با اندازه‌ 6.6 اینچی عرضه می‌شود و گوشه‌هایی خمیده دارد. دستگاه به تراشه نسخه 4G اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که از طریق شارژ سیمی 100 وات و یا شارژ بی‌سیم 50 واتی تغذیه می‌شود.

در قسمت پایین، تصاویر دو نسخه هواوی P50 پرو و هواوی P40 پرو قرار داده شده است. اگر دقت کنید، نسخه هواوی P40 پرو از داینامیک آیلند مشابه اپل برخوردار شده ولی این فناوری در قسمت مرکز واقع نشده است. اکنون این شرکت اعلام کرد که در سری جدید خود باری دیگر از داینامیک آیلند استفاده خواهد کرد که در بالا و مرکز پنل جلویی قرار می‌گیرد.

قرار است هفته آینده نسخه هواوی P60 پرو به همراه نسخه معمولی وارد بازار شوند؛ البته در کنار این دو مدل، گوشی تاشوی جدید این شرکت، یعنی هواوی Mate X3 نیز رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH