اطلاعات جدید در مورد طرح فروش یکپارچه خودرو: تعداد افراد ثبت نام شده و احتمال تمدید مدت ثبت نام

همانطوری که در خبرهای قبلی اشاره کردیم، طرح فروش یکپارچه خودروهای داخلی از دیروز 26 اسفندماه آغاز شده و تا سه روز ادامه خواهد داشت. هر متقاضی می‌تواند با یک کدملی در این طرح از 51 مدل خودروی موجود، یک خودرو را خریداری کنند.

وزارت صنعت نیز در این باره اشاره کرد که 50 درصد از عرضه خودرو در طرح یکپارچه برای مادران مشمول قانون جوانی جمعیت در دسترس قرار می‌گیرد. البته این افراد نیز باید نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کنند.

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت، اعلام کرد که از دیروز یعنی 26 اسفندماه 1401 ثبت‌نام‌ها آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا دو روز دیگر نیز در سایت موردنظر ثبت‌نام کنند.

البته شاید دیده باشید که در هنگام ورود به سایت، کندی وجود دارد؛ این موضوع می‌تواند به دلیل وجود بار ترافیکی بالا در سایت باشد. امید قالیباف در این باره نیز گفت که نیازی نیست مردم درباره این موضوع نگران باشند، چرا که روند ثبت‌نام همچنان ادامه دارد. این احتمال نیز وجود دارد که مهلت ثبت‌نام تمدید شود.

او در آخر اشاره کرد که تا ساعت 8 صبح امروز حدودا 280 هزار متقاضی در سایت ثبت‌نام کردند؛ البته در این بین افراد زیادی بودند که پس از ثبت‌نام، پشیمان شدند. این افراد که حدودا 900 نفر هستند، از روند ثبت‌نام انصراف دادند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH