شاسی‌بلند الکترونیکی جدید کیا رونمایی شد + گالری تصاویر

کیا پس از معرفی محصول جدید خود به نام EV9 اعلام کرد که این شاسی‌بلند برقی به قابلیت‌های فراوانی مجهز شده و در آن از فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است. این نسخه به صورت سه ردیفه طراحی شده که مناسب 6 تا 7 سرنشین است.

در فضای داخلی این خودرو، سه ردیف صندلی در سایز متوسط به چشم می‌خورد. در نمای ظاهری نیز گلگیر ساختار مثلثی دارد و چرخ‌های برجسته به شکل زیبایی طراحی شده‌اند.

کیا سعی کرد در طراحی این مدل از رنج روورهای قدیمی الهام بگیرد و پنجره‌های خودرو نیز یادآور مدل EV6 هستند. در قسمت کابین، دو نمایشگر 12.3 اینچی برای سیستم سرگرمی و غیره قرار گرفته است.

دکمه‌های فیزیکی کمتری در این قسمت به چشم می‌خورد که نشان از مدرنیزه شدن این محصول دارد.

به جای این دکمه‌ها، کیا از کنترل‌های لمسی استفاده کرده و بیشتر موارد اکنون چشم‌اندازی سه‌بعدی را برای سرنشینان به وجود می‌آورند. 

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد شاسی‌بلند برقی EV9، صندلی‌های ردیف دوم هستند که امکان چرخش 180 درجه را فراهم می‌کنند. این قابلیت به سرنشین اجازه می‌دهد تا صندلی را کامل برگردانده و با سرنشینان ردیف سوم صحبت کند.

کمپانی خودروسازی کیا اطلاعات زیادی درباره پیشرانه و باتری این محصول منتشر نکرده است، با این وجود، با توجه به دیگر ویژگی‌های خودروی EV9، این شاسی‌بلند می‌تواند به رقیبی منحصر به‌فرد در بین خودروهای سایز متوسط تبدیل شود. کیا در مدل EV6 از پلتفرم E-GMP بهره برده بود؛ در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که مدل EV9 از عملکرد بهتری برخوردار باشد.

هنوز قیمت این محصول اعلام نشده ولی بدون شک قیمت آن از مدل EV6 (که 45000 دلار قیمت دارد) بیشتر خواهد بود. با این تفاسیر، کیا شهرت خوبی در تولید خودروهای برقی مقرون به‌صرفه کسب کرده است. بنابراین این احتمال نیز وجود دارد که این محصول با قیمت خوبی به بازار عرضه شود.

شرکت سازنده مایل بود قبل از عرضه رسمی این خودرو، تصاویر زیادی را از فضای داخلی و خارجی آن منتشر کند؛ همین تصمیم منجر شد سر و صدای زیادی به پا شود. کمپانی کیا قصد دارد شاسی‌بلند برقی EV9 خود را به مناطق مختلف عرضه کرده و به تعداد طرفداران خود بیافزاید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH