گوشی گلکسی آلفا چقدر شارژ نگه می‌دارد؟

سامسونگ پس از مدت‌ها انتظار، آرزوی کاربران به اسمارت فونی با بدنه فلزی را برآورده کرد که نازکترین گوشی سری گلکسی تا به امروز بود و گلکسی آلفا نام داشت. این گوشی در دو نوع وجود دارد که یکی از پردازنده Exynos 5430 و دیگری از پردازنده معمول اسنپ‌دراگون 801 استفاده می‌کند که در هر دو مدل، سامسونگ یک باتری 1860 میلی آمپر ساعتی بر روی دستگاه قرار داده است که در نوع خود ضعیف به شمار می‌رود؛ شاید دلیل استفاده سامسونگ از این باتری اندازه صفحه نمایش گوشی باشد، چون گلکسی آلفا یک اسمارت فون با سایز صفحه نمایش 4.7 اینچی است.

galaxy-alpha-battry-life-2

اگر دوست دارید تا از میزان نگاه‌داری شارژ باتری گلکسی آلفا آگاه شوید، همراه ما باشید (شایان ذکر است که این بررسی در مدلی انجام شده که پردازنده آن Exynos 5430 است).

مکالمه

galaxy-alpha-battry-life-5

در طول آزمایشاتی که بر روی باتری این گوشی انجام شد، باتری قادر بود در هنگام مکالمه (3G) تا 13 ساعت و 20 دقیقه دوام بیاورد که این عدد کمی بزرگتر از نتیجه گلکسی S5 مینی در همین آزمایش است.


مرورگری وب

galaxy-alpha-battry-life-4

باتری گلکسی آلفا در مرورگری وب توانست حدود 8 ساعت و 25 دقیقه دوام بیاورد که عددی بسیار پایین‌تر از گلکسی S5 مینی است.


پخش ویدیو

galaxy-alpha-battry-life-3

در پخش ویدیو نیز این باتری کمی کمتر از مرورگری وب توانست روشن بماند که عدد 8 ساعت و 5 دقیقه به دست آمد.

galaxy-alpha-battry-life-1

میانگین قدرت این باتری 52 ساعت محاسبه می‌شود که قادر است تا دو روز در کار‌های روزانه و یک روز در فعالیت‌های سنگین دوام بیاورد و روشن بماند. اگرچه از لحاظ عددی این باتری ضعیف به‌نظر می‌رسد، اما در عمل قدرت و توان خوبی دارد.


منبع: gsmarena

2 در مورد “گوشی گلکسی آلفا چقدر شارژ نگه می‌دارد؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH