به‌روزرسانی بزرگ تلگرام با امکانات جدید و جالب منتشر شد

تیم توسعه‌دهنده پیام‌رسان محبوب تلگرام اخیرا آپدیت بزرگی با نوآوری‌های متعدد را منتشر کرده است. پوشه‌های چت قابل اشتراک‌گذاری یا همان پوشه‌های مشترک با چت از جمله نوآوری‌های اصلی در آپدیت جدید به‌شمار می‌رود.

اکنون کاربران می‌توانند لینک‌های دعوت برای پوشه‌های چت را ایجاد نموده و به سرعت کل مجموعه‌های چت را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. همچنین کاربران قادر به ایجاد چندین لینک دعوت برای هر فولدر بوده و این لینک‌ها امکان دسترسی به مجموعه‌های مختلفی از چت‌ها را فراهم می‌کنند.

بعلاوه کاربران می‌توانند تصاویر پس‌زمینه یا ترکیب رنگ دلخواه خود را برای هر چت انتخاب کنند. تصاویر والپیپر سفارشی برای هر یک از چت‌های خصوصی قابل تنظیم هستند.

فرد همکار کاربر می‌تواند تصویر زمینه جدید را مشاهده نموده و در صورت تمایل همان والپیپرها را برای خود نصب کند. البته انتخاب سایر تصاویر پس‌زمینه نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

پیش از این با وجود ربات‌های چت، امکان اجرای برنامه‌های وب از هر چت فراهم شده بود. چنان‌چه ربات از این ویژگی پشتیبانی نماید؛ در این‌صورت برنامه وب از طریق لینک مستقیم یا ذکر نام ربات در هر چت تلگرام قابل دسترس خواهد بود. بعلاوه ربات‌ها می‌توانند از اسامی عمومی کلکسیونی استفاده کنند.

ظاهر شدن امکان پیمایش سریع در منو پیوست‌ها یکی دیگر از نوآوری‌های جدید قلمداد می‌شود. بدین منظور کافیست بلوک دارای تاریخ را به سمت پایین بکشید. در گروه‌های کوچک دارای موضوع، هنگام رویت پیام‌های شما توسط سایر اعضاء، این پدیده قابل مشاهده بود. همچنین تلگرام به برخی تغییرات بسیار کوچک نیز دست زده است.

به تعویق انداختن ارسال پیام تا زمان ظاهر شدن مخاطب در شبکه تسهیل شده است (بدین منظور صرفا کافیست دکمه ارسال را نگه دارید). همچنین هنگام ایجاد یک گروه، دیگر نیازی به افزودن فوری اعضاء نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH