گوشی Nokia 105 4G (2023) با قیمت‌‌گذاری بسیار ارزان معرفی شد

برند نوکیا از عرضه نسخه به‌روزرسانی شده گوشی موبایلی کلاسیک خود موسوم به Nokia 105 4G با طراحی مستطیلی‌شکل ساده خبر داده است. دستگاه جدید دارای باتری بزرگ‌تری بوده و این موضوع نویدبخش شارژدهی طولانی‌تر گوشی نسبت به مدل پیشین خواهد بود.

این گوشی از پلتفرم پرداخت Alipay پشتیبانی نموده و در حال حاضر با برچسب قیمتی 199 یوانی (29 دلاری) برای پیش‌سفارش قابل دسترس است. بدین‌ترتیب Nokia 105 4G (2023) نسبت به مدل معمولی با قیمت‌گذاری 229 یوانی ارزان‌تر است.

دستگاه جدید با چند مورد پیشرفت نسبت به مدل قدیمی Nokia 105 4G روانه بازار می‌شود. ظرفیت باتری گوشی 42 درصد افزایش یافته و به 1450 میلی‌آمپرساعت رسیده است. حافظه داخلی 32 گیگابایتی، پشتیبانی از بلوتوث 5.0، سرویس پخش موسیقی Migu و عملکردهای Himalaya سایر ویژگی‌های گوشی اقتصادی جدید نوکیا را تشکیل می‌دهند.

با این‌حال عملکرد پخش صدا حذف شده است. بعلاوه اکنون این گوشی دارای فونت‌های بولد بر روی دکمه‌ها بوده و با مدل‌های رنگی آبی و مشکی روانه بازار می‌شود. علیرغم این تغییرات، گوشی جدید کماکان طراحی کلاسیک و دکمه‌های فیزیکی را حفظ کرده است. در نتیجه این گجت به یک گزینه ایده‌آل برای کاربران مسن، دانش‌آموزان و افراد نیازمند به گوشی پشتیبان تبدیل شده است. Nokia 105 4G HIA کماکان یک ویژگی برجسته به‌شمار رفته و با راست کلیک یا از طریق منو پرداخت امکان دسترسی سریع به سرویس Alipay را فراهم می‌کند.

کد QR یا بارکد پرداخت با کلیک بر روی کد پرداخت قابل دسترس است. Nokia 105 4G از ویژگی 2 سیم‌کارت با حالت استندبای همزمان و اتصال 4G روی هر 2 سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. وجود درگاه نانو سیم‌کارت دوگانه امکان اتصال آنلاین 2 سیم‌کارت به شبکه 4G به‌صورت همزمان را فراهم می‌کند. بعلاوه از تماس‌های صوتی VoLTE HD نیز پشتیبانی شده و در نتیجه این گوشی برای افرادی که به‌دنبال یک دستگاه مطمئن هستند؛ گزینه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

رادیو خارجی بی‌سیم یکی دیگر از ویژگی‌های Nokia 105 4G به‌شمار می‌رود. این سامانه قادر به پخش صدا از طریق اسپیکر و بدون نیاز به هدفون است. چراغ قوه تک دکمه‌ای نیز قابل دسترس بوده و به منظور خاموش یا روشن کردن آن می‌تواند از حرکت دکمه به سمت بالا استفاده کرد. نهایتا بازی کلاسیک Snake نیز به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب شده است.

ورژن جدید Nokia 105 4G با تراشه UNISOC T107 جانشینی شایسته برای نسخه اصلی گوشی محسوب می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این گجت در روز 28 آوریل (8 اردیبهشت ماه) عرضه شده و احتمالا در میان مصرف‌کنندگان علاقه‌مند به گوشی‌های موبایل مطمئن و ارزان‌قیمت به یک گزینه محبوب تبدیل خواهد شد.

1 در مورد “گوشی Nokia 105 4G (2023) با قیمت‌‌گذاری بسیار ارزان معرفی شد”

  1. دوربین نداره سایز صفحه‌شم ۱.۸ اینچه
    و اصلا و ابدا مثل نوکیاهای فنلاندی نیست

    آخه 4G و اینترنت به چه درد این گوشی یه ذره‌ای میخوره آدم چی میخاد باش ببینه؟ مگر تبلیغات جهت فروشه!!!

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH