فروش ویژه کرمان موتور آغاز شد+ جدول قیمت خودروها

مدیرعامل کرمان موتور، سامان فیروزی، پیش‌تر اظهار کرده بود که این شرکت قصد دارد فروش ویژه خودروهای خود را از تاریخ 11 اردیبهشت شروع کند. او سپس گفت که مهلت خریداران برای تکمیل وجه در سایت یکپارچه خودرو دیروز (یعنی 10 اردیبهشت) به پایان رسید و اکنون افراد می‌توانند در این طرح جدید که در ادامه شرایط آن را ذکر خواهیم کرد، شرکت کنند.

در طرح جدید کرمان موتور خودروهایی که متقاضیان برای خرید آنها وجه موردنظر را به طور کامل پرداخت نکرده بودند، به صورت مازاد در بازار خودروها عرضه خواهند شد. همچنین این خودروها شامل J4 ،S3 ،S5 و J7 و پیکاپ T8 هستند.

این طرح از امروز یعنی 11 اردیبهشت آغاز شده و قیمت محصولات مذکور نیز طبق قیمت کارخانه خواهد بود. مدیرعامل کرمان موتور در ادامه اشاره کرده بود که این شرکت قصد دارد صد هزار خودرو را در سال 1402 وارد بازار کند.

برای این هدف، ابتدا باید ده هزار دستگاه خودرو از محصولات کمپانی کرمان موتور به صورت ماهانه به بازار خودروها عرضه شود. علاقمندان می‌توانند خبرهای مربوط به شرایط و نحوه عرضه آنها را در کانال‌های رسمی این کمپانی مشاهده کنند.

سامان فیروزی با بیان اینکه تا روزهای آینده محصولات زیادی وارد بازار خواهند شد، افزود امیدواریم این روند عرضه گسترده خودروها بتواند آرامش کافی را به بازار برگرداند و بالاخره پس از مدت‌ها، موجب آرامش خاطر خریداران شود.

جدول قیمت جدید محصولات کرمان موتور ویژه اردیبهشت 1402

مدل خودرو

قیمت فروردین 1402

جک J4
785 میلیون تومان
جک S3 
955 میلیون تومان
جک S5
1 میلیارد و 545 میلیون تومان
کی‌ام‌سی T8
1 میلیارد و 650 میلیون تومان
کی‌ام‌سی J7
1 میلیارد و 750 میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH