پدرو پاسکال در لیست بازیگران گلادیاتور 2 قرار می‌گیرد!

قرار بر این شده که در فیلم گلادیاتور 2 که توسط ریدلی اسکات ساخته شده است، پدرو پاسکال، بازیگر مطرح Last of Us، به نقش‌ آفرینی بپردازد. طبق اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، پدرو پاسکال در حال مذاکره نهایی برای حضور در گلادیاتور 2 است. پاسکال قصد دارد وارد گروه بازیگران این فیلم شود و علاوه بر کانی نیلسن و جوزف کوین (بازیگران سریال Stranger Things) در لیست بازیگران حضور داشته باشد.

دیوید اسکارپا فیلنامه گلادیاتور 2 را می‌نویسد و کارگردانی آن نیز بر عهده ریدلی اسکات خواهد بود. داستان این فیلم درباره اتفاقاتی است که سال‌ها قبل از فیلم اول رخ داده و در فیلم اول پل مسکال به عنوان نقش لوسیوس، پسر بزرگ‌شده لوسیلای نیلسن، بازی کند. همچنین بری کیوگان و دنزل واشنگتن نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده ریدلی اسکات، مایکل پروس، داگ ویک و لوسی فیشر از طریق Red Wagon Entertainment خواهد بود. کمپانی یونیورسال به همراه DreamWorks که نسخه اصلی این فیلم را طراحی کرده بودند، اکنون می‌توانند پس از اکران از حق شراکت خود استفاده کنند. برخی از عوامل نیز مانند طراح صحنه و لباس، جانتی یتس و طراح تولید آرتور مکس مجددا برای کار به صحنه بازمی‌گردند.

کارگردان‌های نسخه اصلی راسل کرو، خواکین فینیکس، الیور رید، جیمون هونسو، تامی فلانگان و غیره بودند. داستان این فیلم درباره یک ژنرال رومی است که پس از خیانت کومودوس، پسر امپراتور، به یک گلادیاتور تبدیل شده و ماجراهایی در پی خواهد داشت. در آن زمان، راسل کرو نیز با ایفای نقش در ماکسیموس به شهرت جهانی رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH