عرضه دنا پلاس توربو

شرایط طرح پیش‌ فروش جدید ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد؛ ثبت نام با نصف قیمت کارخانه

کمپانی خودروسازی ایران خودرو اکنون از جزییات پیش فروش طرح خود برای مادران خبر داد و اعلام کرد که قرار است خودروهای دنا، پژو 207 و سورن پلاس به نصف قیمت کارخانه در این طرح حضور داشته باشند.

افرادی که از شرایط لازم این طرح برخوردار هستند، می‌توانند نصف قیمت کارخانه محصول دلخواه خود را واریز کرده و نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام کنند.

همانطوری که در بالا نیز اشاره کردیم، محصولاتی همچون دنا پلاس اتوماتیک با موتور شارژ، پژو 207 اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه‌سوز در این طرح حضور دارند و مادران می‌توانند کمتر از 50 درصد قیمت کارخانه‌ای محصول موردنظر خود را واریز کرده تا در ثبت نام اولیه شرکت کنند.

شهریورماه 1402، موعد تحویل این خودروها بیان شده و افراد می‌توانند در آن زمان مابقی هزینه خودرو را برای شرکت مذکور واریز کنند.

شرایط ثبت نام در طرح ایران خودرو ویژه مادران

اگر متقاضی سال قبل در سامانه طرح یکپارچه شرکت کرده و اسمش به عنوان بخش سوم اولویت اول پیش فروش خودرو طرح مادران اعلام شده باشد، می‌تواند در این طرح شرکت کنند. این افراد باید در ابتدا از شماره ایران خودرو (300096440) پیامکی دریافت کرده باشند. همچنین عنوان شده که قیمت خودروهای موجود در این طرح نیز مطابق با قیمت روز موعد تحویل خواهند بود.

اگر مادری به عنوان فرد منتخب در این طرح انتخاب شود، موظف است میزان مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را در سایت ایران خودرو واریز کند. از این طریق، ثبت نام اولیه فرد تکمیل می‌شود. اگر فردی مقدار مبلغ گفته شده را به عنوان پیش پرداخت نپردازد، انصراف از طرح تلقی شده و متقاضی نمی‌تواند ثبت نام اولیه انجام دهد.

این طرح جدید ایران خودرو از روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه آغاز شد و آنطور که گفته شده تا چهارشنبه یعنی روز 20 اردیبهشت ماه 1402 ادامه دارد. مادرانی که دو فرزند یا بیشتر آنها از آبان ماه 1400 به بعد متولد شده‌اند، می‌توانند پس از تکمیل ثبت نام در طرح یکپارچه فروش خودرو ویژه مادران، در این طرح شرکت کنند و نصف قیمت کارخانه را به عنوان پیش پرداخت بپردازند.

خودرو 

دنا پلاس اتوماتیک با موتور شارژ

پژو 207 اتوماتیک

سورن پلاس دوگانه‌سوز

کد خودرو

707
606
555

مبلغ پیش پرداخت علی الحساب

217.618.200 میلیون تومان
167.104.100 میلیون تومان
148.962.900 میلیون تومان

قیمت نهایی خودرو

مبلغ پیش پرداخت خودرو کمتر از 50 درصد قیمت فعلی محصول است. قیمت نهایی خودرو بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت می‌گردد.

رنگ

سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، آبی رویال
سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم
سفید، مشکی، خاکستری متالیک، آبی کبود

برنامه فروش

105304
105305
105306

میزان سود مشارکت و انصراف

سود مشارکت 12 درصد سالیانه و سود انصراف 9 درصد سالیانه محاسبه خواهد شد.

موعد تحویل

شهریور 1402
شهریور 1402
شهریور 1402

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH