شرایط خودرو برای مادران به چه شکل است ؟ + تمام اطلاعاتی که باید بدانید

از آنجایی که بازار خودروی کشور در این چند سال اخیر وضعیت نابسامانی داشته است، دولت طرح‌های مختلفی را برای متقاضیان خودرو ایجاد کرده تا افراد بتوانند آسان‌تر خودروی دلخواه خود را خریداری کنند. یکی از این طرح‌ها که بسیار هم مورد توجه افراد قرار گرفت، طرح جوانی جمعیت یا ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم نام دارد. حالا ما قصد داریم در این مطلب درباره شرایط خودرو برای مادران توضیحاتی ارائه دهیم تا بیشتر با این طرح آشنا شوید.

دولت برای تشویق مردم به فرزند آوری، تصمیم گرفت که طرحی به نام جوانی جمعیت را ایجاد کند. این طرح برای مادرانی است که پس از سال 1400 فرزند دوم خود را به دنیا آورده باشند. البته در آینده نیز در سال تولد فرزندان تغییراتی ایجاد خواهد شد. البته اگر مادری فرزند سوم، چهارم یا مابعد خود را پس از این تاریخ به دنیا آورده باشد، نیز مشمول این طرح خواهد شد.

افرادی که قصد دارند از این طریق خودروی خود را خریداری کنند، شانس بالایی در پذیرش دارند، چرا که علاوه بر اینکه سهمیه فروش خودروسازان برای مادران حدود 50 درصد در نظر گرفته می‌شود، آمار واجدین شرایط برای شرکت در طرح جوانی جمعیت نیز بسیار کم خواهد بود.

علاوه بر این موضوع، قیمت خودرو در بازار آزاد با کارخانه‌ها بسیار متفاوت است، همین امر موجب می‌شود که روز به روز به تعداد شرکت‌کنندگان در این طرح افزوده شود. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که شرایط خودرو برای مادران چیست و چه عواملی باعث می‌شوند که نتوانیم در این طرح شرکت کنیم؟

در هر صورت، اگر دنبال یافتن پاسخ این پرسش‌ها هستید، بهتر است با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی درباره شرایط خودرو برای مادران کسب کنید. ما در این مقاله علاوه بر اینکه شرایط خودرو برای مادران را در شرکت‌های مختلف بیان می‌کنیم، قصد داریم شرط جدید دولت برای شرکت در طرح خودرو برای مادران را نیز ذکر کنیم.

طرح خودرو برای مادران چیست؟

همانطوری که در بالا نیز اشاره کردیم، این طرح برای رشد فرزند آوری در سال 1400 طراحی شده است. مادرانی که فرزند دوم خود را پس 24 آبان ماه سال 1400 به دنیا بیاورند، می‌توانند با در دست داشتن مدارک کافی، در این طرح ثبت نام کنند. چون تقاضای بالایی برای شرکت در این طرح وجود دارد، طرح خودرو برای مادران از روش قرعه کشی انجام می‌شود.

طرح خودرو مادران یک طرح جداگانه نیست بلکه یک سهمیه است که در طرح‌های فروش خودرو برای مادران در نظر گرفته می‌شود. یعنی در هر طرح خرید خودرو که به صورت رسمی توسط شرکت‌های خودروسازی اعلام می‌شود، درصدی از سهمیه فروش به مادران اختصاص داده می‌شود. به ای نرتتیب مادرانی که شامل این طرح می‌شوند، شانس بالایی برای پذیرفته‌شدن در قرعه‌کشی خودرو دارد.

برای همین، متقاضیان باید پس از اینکه ثبت‌نام کردند، صبور باشند تا در صورت پذیرش در قرعه‌کشی، خودروی خود را تحویل بگیرند. در صورتی که تعداد متقاضیان مشمول از پنجاه درصد خودروها در هر نوبت ثبت نام بیشتر باشد، اولویت تحویل خودرو با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی خریداری نکرده باشند.

شرط جدید طرح خودرو برای مادران سال 1402

یکی از شرایطی که جدیدا به طرح خودرو در اسمانه یکپاچه فروش برای مادران افزوده شده است، داشتن حساب وکالتی است. همانطوری که می‌دانید، هر مادر باید قبل از ثبت نام در طرح مذکور، نسبت به افتتاح یک حساب وکالتی اقدام کند. پس از آن نیز متقاضی موظف است مبلغ پیش پرداخت به میزان 100 میلیون تومان (این مبلغ ممکن است بعد از تاریخ نگارش مقاله تغییر کرده باشد) را در حساب بگذارد. نکته مهم این است که این مبلغ تا زمان قرعه کشی در طرح در حساب مسدود می‌شود. این شرط یکی از آن شرط‌هایی است که اخیرا به این طرح اضافه شده و به نوعی کار مادران را سخت کرده است.

پیگیری کارت سوخت خودرو و موتورسیکلت با 6 روش تضمینی

حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که چه تعداد از مادران می‌توانند پس از به دنیا آمدن فرزند خود، مبلغ 100 میلیون تومان را به عنوان ودیعه حساب وکالتی پرداخت کنند؟ آنطور که مشخص است، این طرح نیز مانند دیگر طرح‌ها از هدف اصلی خود دور شده و شرایط را برای مادران سخت‌تر کرده است.

شرایط ثبت نام خودرو برای مادران فرزند اول

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که مادران درباره طرح خودرو برای مادران می‌پرسند این است که آیا مادرانی که اولین فرزند خود را در سال 1400 به دنیا آورده‌اند نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند یا خیر.

در جواب این سوال باید بگوییم که خیر، تنها مادرانی که فرزند دوم خود را در سال 1400 به دنیا آورده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند. چرا که این طرح برای افزایش فرزندآوری ایجاد شده است. با توجه به اینکه بازار خودرو در این چند سال دستخوش نابسامانی‌هایی شده است، از این رو پیش‌بینی می‌کنیم که طرح خودرو برای مادران از طریق قرعه‌کشی تا چند سال دیگر نیز ادامه داشته باشد.

بنابراین شرایط طرح تا چند سال دیگر تغییر می‌کند، اگر مادران بتوانند تا آن زمان، فرزند دوم خود را به دنیا آورند، می‌توانند در طرح مذکور شرکت کنند.

شرایط خودرو برای مادران دارای دو فرزند

اگر مادری فرزند دوم خود را پس از سال 1400 به دنیا آورده باشد، می‌تواند در این طرح شرکت کند. بنابراین، مادرانی که فرزند دوم خود را به تازگی به دنیا آورده باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت خودروسازی مربوط به خودرو، نسبت به نام‌نویسی و ثبت‌نام اقدام کنند. پس اگر فرزند دوم شما پس از سال 1400 متولد شده باشد، می‌توانید در این طرح شرکت کنید.

البته امکان دارد در شرایط خودرو برای مادران در طی چند سال آینده تغییراتی ایجاد شود و برای رشد هر چه بیشتر این طرح، شرط فرزند سوم یا تولد فرزند پس از سال 1402 به بعد نیز به آن افزوده شود.

شرایط خودرو برای مادران دارای سه فرزند 

اگرچه در بالا ذکر کردیم که تنها مادرانی که فرزند دوم آنها پس از سال 1400 به دنیا آمده باشند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند، باید عنوان کنیم که این طرح هیچ محدودیتی برای مادران دارای سه فرزند به وجود نیاورده است.

اگر مادری فرزند سوم خود را پس از سال 1400 به بعد به دنیا آورده باشد، می‌تواند در طرح خودرو برای مادران در سال 1402 شرکت کند. این شرایط برای تولد فرزند چهارم، پنجم و مابقی هم امکان پذیر است. اگر مادری با تولد یکی از فرزندان خود پس از این تاریخ، در طرح شرکت کرد و خودروی خود را تحویل گرفت، دیگر نمی‌تواند در این طرح شرکت کند.

نکته مهم این است که ثبت‌نام خودرو برای مادران فرزند دوم، سوم و غیره باهم صورت می‌گیرد. هر فرد با یک کد ملی قادر است در طرح ثبت نام کند.

ثبت نام خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران بدون گواهینامه

ممکن است این پرسش ایجاد شود که آیا مادرانی که فرزند دوم آنها پس از سال 1400 متولد شده است، نیز می‌توانند بدون داشتن گواهینامه در این طرح شرکت کنند یا خیر!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله. تمامی مادرانی که فرزند دوم، سوم و مابعد آنها پس از تاریخ مذکور دنیا آمده باشد ولی گواهینامه رانندگی نداشته باشند، می‌توانند در این طرح شرکت کرده و نسبت به خرید خودروی خود اقدام کنند.

شرایط خودرو برای مادران

از طرفی دیگر، شرط داشتن سن بالاتر از 18 سال هم دیگر وجود ندارد. مادران کم‌ سن و سال‌تر نیز در صورتی که فرزند دوم آنها به تازگی به دنیا آمده باشد، می‌توانند در طرح مذکور نام نویسی کنند. با تمام این تفاسیر می‌توان گفت که در حال حاضر، شرایط ثبت نام خودرو برای مادران بسیار ساده شده است.

ثبت نام خودرو برای مادرانی که خودرو دارند چگونه است؟

شرایط ثبت نام در طرح خودرو مادران در ابتدا بدین‌گونه بود که در خانواده‌هایی که یک پلاک فعال وجود داشت، مادران امکان ثبت نام در این طرح را نداشتند. اما این شرط در ادامه برداشته شد، بنابراین وجود پلاک فعال در خانواده مانع ثبت نام مادران در این طرح نیست.

درآخرین دستورالعمل اعلام شد که مادر حتی با داشتن پلاک فعال هم می‌تواند در این طرح ثبت نام کند، البته ممکن است در دستور‌العمل بعدی این مورد برداشته شود، اما در حال حاضر مادران دارای پلاک فعال هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

شرایط برای مادرانی که قبلا در طرح فروش خودرو، صاحب ماشین شده‌اند چگونه است؟

اگر مادر در هر یک از طرح‌های فروش معمولی، ویژه، قرعه‌کشی یا طرح یکپارچه ثبت نام کرده باشد و صاحب خودرو شده باشد، تا 48 ماه بعد نمی‌تواند در هیچ طرح دیگری ثبت نام کند.

افرادی که به صورت عمومی از بازار آزاد خودرو خریده باشند می‌توانند بدون محدودیت در طرح خودرو مادران شرکت کنند.

چگونه از نتایج ثبت نام خودرو برای مادران باخبر شویم؟

سوال مهمی که در این قسمت مطرح می‌شود، نحوه مطلع شدن از نتیجه ثبت‌نام خودرو برای مادران است. برای مشاهده نتایج و پذیرش یا عدم پذیرش در این طرح، تنها کافی است که مادران به سامانه ثبت نام شرکت‌های خودروسازی مراجعه کنند.

چند روز پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی انجام می‌شود. پس از آن نیز اسامی برندگان از طریق همان سایت خودروسازی اعلام خواهد شد. متقاضی قادر است پس از ورود به حساب کاربری خود، نتایج ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم را مشاهده کند.

زمان و مهلت ثبت نام خودرو برای مادران سال 1402

برای اینکه از زمان ثبت نام خودرو برای مادران 1402 باخبر شوید، تنها کافی است به سایت خودروسازی مربوطه مراجعه کرده و اعلامیه‌های آن را بررسی کنید. هر کدام از شرکت‌های مختلف در تاریخ‌هایی جداگانه نسبت به شروع طرح خودرو برای مادران 1402 اقدام می‌کنند. شرکت‌های خودروسازی تاریخ دقیق شروع و پایان طرح‌های فروش خود را در سامانه اعلام می‌کنند و مشتریان نیز می‌توانند با مراجعه به آن، نسبت به زمان شروع و مهلت ثبت‌نام اطلاعاتی کسب کنند.

216 در مورد “شرایط خودرو برای مادران به چه شکل است ؟ + تمام اطلاعاتی که باید بدانید”

  1. کاکایی نژاد

    سلام من فرزند دوم به دنیا امد و ماشین گرفتم از ایران خودرو و الان فرزند سومم توراهی دارم باز میتوان سر فرزند دومم مثلا از سایپا ماشین بگیرم ؟؟؟

    1. سعید صانعی

      سلام، شما بعد از این که در طرح مادران خودرو گرفتید تا 48 ماه بعدش در هیچ طرح خودرو دیگه‌ای نمیتونید شرکت کنید

  2. سلام مرزند سوم من تیرماه ۱۴۰۲ بدنیا اومده من کجا و چه زمانی میتونم ثبت نام کنم ممنون میشم راهنمایی کین💐

    1. سعید صانعی

      سلام، بعد از به دنیا اومدن فرزندتون اخبار رو پیگیری کنید، در اکثر طرح‌های فروش یک ظرفیتی برای طرح مادران هست، توی اونا میتونید ثبت نام کنید

  3. باسلام من سه تافرزنددارم سومیش برج ۱۱سال ۹۹به دنیااومده یک بچه هم توراه هست سال ۱۴۰۳به دنیامیادآیااین طرح شامل ماهم میشه

    4
    10
  4. سلام من مادر دو فرزند هستم فرزند اولم فوت شده فرزند دومم بهمن ۴۰۲ ب دنیا اومده شرایط ثبت نام دارم؟؟

    1. سعید صانعی

      سلام، بعید میدونم، در قوانین این طرح در خصوص فرزند فوت شده چیزی ننوشتن و شما باید دارای دو فرزند زنده باشید

    1. سعید صانعی

      سلام، نمیتونم قول بدم ولی احتمالا وجود داره، این مورد به تصمیمات دولت و خودروسازها برمیگرده

    2. س من خانم بچه اولی سال ۹۶ بدنیا آورد و بعد من به‌اش ازدواج کردم بچه دومی ۱۴۰۰ برج ۸بدنیا آورد الان دوتا بچه تو شناسنامه خانمم هست مشمول طرح دوفرزندی میشه ثبت‌نام کنه

  5. کیارش احمدی

    سلام من چند بار ثبت نام کردم ولی نتیجه گیری از هیچی اون موقع بدون نیاز به قرعه‌کشی بدون حساب وکالتی به همه‌ بدون قرعه‌کشی بدون حساب وکالتی دادن ولی به من ندادن چرا شوهرم درپاش پلاتین وواریس هم داردمن درخرج خانه حتی خریدنان مشکل دارم ازکجا100میلیون بیارم حساب وکالتی

    1
    12
  6. مرضیه معصومی

    سلام بچه دوم من تابستان سال آینده به دنیا میاد کی و چگونه ثبت نام کنم با تشکر مرضیه معصومی

    1. سعید صانعی

      سلام
      بعد از به دنیا اومدن فرزندتون، اخبار رو بررسی کنید، هر طرحی که برای مادران بود میتونید ثبت نام کنید

    1. در پاسخ یکی از مخاطبان گفتید که تاریخ تولد فرزند در سال ۱۴۰۰باید باشد. فرزند چهارمم تیر ماه ۱۴۰۰بدنیا امده پس شامل من هم میشه.

        1. خودتون بلد نیستی چی میگی. به مخاطبان دیگه میگید فرزند تولدش باید ۱۴۰۰باشه شامل طرح میشه بعد به من میگی نمیگی نمیشه کدوم حرفتون باور کنیم. متاسفم

          1
          1
        2. سعید صانعی

          دوست عزیز این قانون ابهامی داشت که برطرف شد، حالا شما از این موضوع عصبانی هستید که این طرح شامل شما نمیشه دلیل نمیشه عصبانیت خودت رو اینجا خالی کنی، قانون‌گذار مشخصه برید برای اون متاسف باشید
          طبق آخرین مصوبه دولت، فرزند باید متولد 24 آبان به بعد باشه، این حرف رو باور کن

          3
          4
  7. سلام منی که سه فرزند دارم و هر سه قبل از سال ۱۳۹۹ به دنیا اومدن دیگه ایرانی به حساب نمیام که بخوام ثبت نام کنم خیلی نامردیه چه گناهی کردیم که بچمون تو دوران روحانی نحس به دنیا اومده

    2
    19
  8. سلام من پنجتا بچه دارم زور بزنم خرجشون رو در بیارم صد تومن انصافا تو حساب وکالتی بیاد یه سال بمونه همین بچه ها شلوارمو به شلوارک و بعد هم که دیگه معلومه تبدیل میکنن جوابگو باشه تا نفرستادم سراغت این پنج‌تا رو

    2
    12
  9. سوفیا کلار

    سلام من فرزند سومم ۲۷ آذر ب دنیا میاد ممنون میشم راهنماییم‌کنید چی باید ثبت نام کنم وچطور ؟

    1. سعید صانعی

      سلام، شما باید صبر کنید پس از تولد فرزندتون ببینید طرح‌های خودرو مادران که عرضه میشه رو بررسی کنید و خودرو مورد نظر رو بررسی کنید.
      هر شرکتی میتونه طرح خودرو ویژه مادران داشته باشه و مراحل ثبت نام و پرداخت هر کدوم هم متفاوته

      1
      4
      1. س من خانم بچه اولی سال ۹۶ بدنیا آورد و بعد من به‌اش ازدواج کردم بچه دومی ۱۴۰۰ برج ۸بدنیا آورد الان دوتا بچه تو شناسنامه خانمم هست مشمول طرح دوفرزندی میشه ثبت‌نام کنه

  10. سلام، سوالی خدمتتون دارم، همسرم در طرح معمولی، ماشین برای تابستان سال آینده بنامش افتاده، حال اگر طرح جدید بیاید آیا می توانیم سهمیه مادران(واجد شرایط) شرکت کنیم و در صورتی که خودرویی دیگر و زمانی زودتر نصیبمان شود، خودروی اول را انصراف دهیم؟

    1. سعید صانعی

      سلام، اگر از طرح‌های خرید خودرو استفاده کنید دیگه امکان استفاده از طرح مادران رو ندارید، برای همین نمیتونید در هر دو طرح ثبت نام کنید و در نهایت هر کدوم که دیرتر بود رو انصراف بدید

      2
      2
  11. علیرضارحمانی

    سلام خسته نباشید
    فرزندسومم دیماه ۱۴۰۱ بدنیااومدفرزندچهارمم هم توراهه به امیدخدافروردیت ۱۴۰۳ بدنیامیادواقعادرحق ماظلمه که الان هیچ طرح ثبت نامی وجودنداره آیادراین موردتجدیدنظری میشه یاخیر؟

    1. سعید صانعی

      سلام؛ در خصوص طرح ثبت نامی نمیشه خبر دقیق داد، اخبار رو پیگیری کنید تا زمانی که طرح جدید اعلام شد، متوجه بشید

  12. بخشعلی بدربانی

    سلام برای مادران فرزند دوم کی باید ثبت نام کنه در ضمن الان فرزند دوم شش ماه هست برای بهمن به دنیا میاد میشه ثبت نام کرد یا نه( متشکرم سپاسگزارم)

    1. سعید صانعی

      سلام، شما باید صبر کنید پس از به دنیا اومدن فرزند دومتون، اگر طرحی خودرو مادران معرفی شد، ثبت نام کنید

      1
      1
    1. سعید صانعی

      سلام، ظرفیت طرح مادران ممکنه در هر طرح فروشی مربوط به هر شرکتی باشه، شما باید اخبار رو دنبال کنید که ببینید در طرح‌های جدید فروش، کدومشون ظرفیت طرح مادران داره

      1
      1
      1. درود بر آقای صانعی بنده فرزند سوم در تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۸به دنیا آمد می تونم تو طرح مادران ثبت‌نام کنم ویه سوال واجب تر ماه فقط تا پایان ۱۴۰۰ میتونیم ثبت‌نام کنیم یا اگه میتونی ۱۴۰۲ شرکت کنیم کی طرح مادران شروع میشه من نزدیک به ۱سال ثبت‌نام کردم اسمم در نیومد

        1. سعید صانعی

          سلام، بله شما میتونید در این طرح ثبت نام کنید، در مورد این که اسمتون درنیومده متن مقاله رو کامل بخونید، آیا شما همه شرایط رو دارید؟ مثلا اگر قبلا از طرح‌‎های خرید خودرو استفاده کرده باشید نمیتونید ثبت نام کنید
          اگر همه شرایط رو دارید و اسمتون درنیومده میشه گفت به شانس شما ارتباط داره چون درصد خوبی به طرح مادران اختصاص دادند، شما در طرح‌های دیگر هم که معرفی میشه ثبت نام کنید انشالله اسمتون درمیاد

          1
          1
  13. کوروش نوربخش

    سلام‌،ما فرزند سوممون رو آبان ماه به دنیا میاد به نظرتون کدوم طرح ثبت نام کنیم که تا قبل تحویل پول کمتری بخواد ثبت نام کنیم ممنون میشم راهنمای کنید .تشکر

    1
    0
    1. سعید صانعی

      سلام، شما باید ببینید در اون زمان چه طرح‌هایی فعال هست! در حال حاضر که سامانه یکپارچه خودرو تعطیل شد، حالا باید ببینید دیگه چه طرح‌هایی تا اون زمان معرفی میشه

  14. خدا لعنتتون کنه الهی به عدالتش
    که درست توضیح نمیدین
    بجایی که هوای تازه ازدواج کرده ها رو داشته باشین فرزند اولی ها رو داشته باشین
    میگین اونی که ازدواج کرده هیچی
    فرزند اولی ها هم که وظیفشونه
    مردم رو خر دارین تو این گرونی با دومی به بعد
    گرونی راه انداختین کم کم به قول معروف که میگفتن سفره هارو هی کوچیکتر کنین
    خدا میزاره تو کاستون ان شاالله

    4
    14
      1. سلام وقتتون بخیر.ببخشید مادری فرزند سومش رو تیرامسال دنیا آورد وچن ماه بعدش مادر فوت شد آیا ثبت نام خودرو برای اون فرزند امکان پذیرهست

  15. مرتضی حمیدی

    سلام من فرزند سومم در ۱۴ فروردین۱۴۰۲ دنیا آمده الان میتونم ثبت نام کنم و چقدر باید واریز کنم جهت واریز اولیه ممنونم از همکاریتون

    2
    2
    1. سعید صانعی

      سلام، بله میتونید ثبت نام کنید ولی فعلا طرح ثبت نامی وجود نداره، اخبار رو دنبال کنید در طرح بعدی ثبت نام کنید، هر طرح شرایط خاص خودش رو از نظر پیش پرداخت و واریزها داره

      2
      1
  16. سلام دوست عزیز
    من یک فرزند داشتم و طلاق گرفتم
    حالا با ازدواج مجدد عید١۴٠٢صاحب فرزند شدم
    هر دو پیش خودم هستند
    ایا شرایط ثبت نام خودرو شامل حال من میشه

    با تشکر از شما
    زهرا بابا احمدی از سقز

    1
    6
    1. سعید صانعی

      سلام، شرایط شما یکم خاصه به نظرم بهتره با پشتیبانی خودروسازها تماس بگیرید و بپرسید

  17. سلام وقت بخیر من الان برای بچه سوم باردارهستم وسال۱۴۰۰که کوییک واردشد من ثبت نام قرعه کشی داشتم وبنامم افتاد اما فروختمش میختستم بدونم بازم وام فرزنداوری به ماتعلق میگیره یاخیر؟؟ واینکه بعدازتولد بچه باید ثبت نام کنیم یاچ زمانی ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سعید صانعی

      سلام، شما بعد از 48 ماه از زمان استفاده از طرح‌های قرعه‌کشی یا پیش فروش خودرو مجددا میتونید در این طرح‌ها شرکت کنید، اگر از اون زمان 48 ماه گذشته، برای استفاده از این طرح باید فرزندتون به دنیا بیاد بعد اقدام کنید

  18. سلام . مادری که برای فرزند دوم خودرو تحویل گرفته آیا برای تولد فرزند سوم هم می‌تونه تو طرح شرکت کنه؟زیر دو سال داره بچه به دنیا میاد

    2
    2
  19. سلام برای من درتاریخ پاییز ۱۴۰۳ماشین دراومده والان هم باردارهستم برای بچه سومم ‘آیا بعداز تحویل ماشین میتونم دوباره ثبتنام کنم ؟؟

    1. سعید صانعی

      سلام، باید تا 48 ماه بعد از تحویل خودرو صبر کنید تا بتونید مجددا در طرح فروش ثبت نام کنید

  20. بنظرتون اگه ما ۱۰۰ ملیون داشتیم بچه سوم میاوردیم ، همین دوتارو هم بزرگ کنیم بجای برسونیم باید خدامونو شکر کنیم ، بیشتر کسایی ک سومین بچشونو میارن بیشتر بخاطر پول پیش خونه و قسطایی ک عقب افتاده هست میارن وگرنه با این هزینها که در اینده برای ازدواجشون هست مغز خر ک نخوردن ، خاک تو سر ***** با این امتیازا و قانونای گندی ک میزاره💩💩

    4
    17
  21. ما‌ فرزند‌ سوم‌ در‌ تاریخ‌ ۱۳۹۹/۱۲/۲۸‌ یعنی‌ دو‌ روز‌ به‌ ۱۴۰۰‌ میتوانیم‌ در‌ طرح‌ مادران‌ شرکت‌ کنیم‌ یا‌ خیر‌ وهیچ‌ ماشینی‌ نداریم‌ ‌ لطفآ‌ به‌ ایمیل‌ خودم‌ جواب‌ بفرستید‌ ممنونم

      1. اسماعیل خدایی

        سلام فرزند سوم ما چند روزه به دنیا اومده 6/6/402 چطور میتونیم در طرح سه فرزندی سبت نام بکنیم

        1. سعید صانعی

          سلام، بعد از به دنیا اومدن فرزندتون گوشی به زنگ اخبار باشید تا پس از اعلام اولین طرح فروش خودرو به مادران در اون ثبت نام کنید

        1. سعید صانعی

          سلام، شمنا شامل طرح مادران می‌شید و زمانی که یک طرح فروش جدید اعلام شد میتونید شرکت کنید

  22. asfndyarramamlyzadh@gmail.com

    سلام فرزند سوم ابان۱۴۰۱ به دنیا امده چهار بارم ثبت نام کردم فقط کد ثبت نام امد دیگه از این موقع خبری نشده

    1. سعید صانعی

      سلام، هر طرح ممکنه شرایط ثبت نامی متفاوتی داشته باشه، طرح‌ها رو با دقت مطالعه کنید و مراحلش رو انجام بدید، از اخبار هم جا نمونید

  23. س. خسته نباشی فرزند 5 من تازه بدنیا اومده طرح مادران دوتا باشه یا بیشتر فرقی تو قرعه کشی یا ماشینش داره

  24. سلام من چهارمین فرزندم ۱۴۰۰/6/4بدنیااومد هیچ طرح مادرانی ب من تعلق نمیگیره هیچ ماشینیم نداریم
    لطف جواب بدید

    1
    0
    1. سعید صانعی

      سلام، شما میتونید در طرح مادران شرکت کنید، گوش به زنگ اخبار باشید در طرح بعدی حتما ثبت نام کنید

  25. سلام خسته نباشید من فرزند سومم الانسه ماه که به دنیا آمده شرایط پیش پرداخت روکه صدمیلیون هست ندارم میتونم ثبت نام کنم تشکر اگر جواب بدین

    2
    5
        1. سعید صانعی

          سلام، بستگی به طرح معرفی شده داره، هر شرکتی یکسری ظرح فروش برای خودش میزاره که ممکنه شرایطش متفاوت باشه

  26. سلام من چند بار ثبت نام کردم ودر قرعه کشی برنده نشدم فرزند سوم من اذر۱۴۰۱ به دنیا اومده الانم که میگن باید برات پیامک بیاد کجا باید ثبت نام کنم چرا هیچ چیز معلوم نیست چرا هردفع یه چیزی میگن

    1
    4
    1. سعید صانعی

      سلام، ببینید طرح‌های فروش همینه، به یک باره اعلام میشه ولی معمولا در هر طرح فروش یک ظرفیتی به مادران میدن، در هر صورت شما باید بعد از تولد فرزندتون پیگیر اخبار باشید که در یکی از طرح‌های فروش ثبت نام کنید

  27. سلام. فرزند سوم من مرداد ماه متولد شده. از اونجایی که ظرفیت های فروش خودرو تا آخر 1403 بسته شده، تکلیف من وامثال من برای ثبت نام خودرو طرح جوانی جمعیت چیه؟

    2
    1
  28. سلام
    ابتدای مقاله فرمودید برای ثبت نام صد میلیون لازمه وای جای دیگه فرمودید ۵۰درصد قیمت خودرو؟
    میشه بیشتر توضیح بدید ممنون

    1. سعید صانعی

      سلام، این مورد بستگی به طرح فروش داره، تو هر طرح شرایط متفاوته، پیش‌نیاز 100 میلیونی برای خرید در طرح یکپارچه خودرو هست

  29. برای مادرانی که فرزند دومشون هنوز به دنیا نیومده اما باردار هستن برای فرزند دوم میشه ثبت نام کرد

  30. سعید سلوکی

    اگرواقعآ قانونی وجود داره که بابت این سختگیری مدیران خودرو ازمنصرف کردن مادران بیچاره آنهم درآخرین روزهای مهلت پیش پرداخت وثبتنام اولیه .تا آنهارا پاسخ گو کندراهنماییکنید

  31. سعید سلوکی

    لعنت به هرچی دروغگوی بی همچیز.بعداز دروغ در مورد همایت از هزینه های درمانی نا باروری بیشتر از۱۰۰ملیون هزینه درمان شدبابد بختی۵ملیون ازبیمه تامین اجتماعی دادند.میخواستم بعد ۵سال ماشینم راعوض کنم پول نقدهم داشتم نتونستم.مجبور شدم طرح مادران ثبت نام کنم تیگو ۸
    بعداز مدتهاامروزبعداز پیامک جهت ثبتنام اولیه خوشحال رفتم ماشینم راتحویل بگیرم.یادآوری کنم چون طرح مادران هست نه حمایت از جوانی جمعیت.ثبتنام باید بنام مادر انجام شودوپدر نمیتواند.علت را همینجا میگم که متوجه درویی ودروغ دولت مردان وغیره باشید؟برای اینکه روز پرداخت وجه ملت را سوپرایز کنندوتازه من برایتان میگم که
    الباقی شرایط طرح مادران چیست.برای پرداخت وجه همراه همسرم رفتم.اول که گفتند خودروی تیگو ۸پروپرمیوم نداریم وبایدخودروی دیگه انتخاب کنیدعلاوه بر تیگو۸پرو مکس.گفتم پرومکس میخوام وشرایط چگونست،گفتند باید مادر اولآ کار مند باشددومآ باید دسته چک داشته باشد سومآ پیرینت حساب باکارکردعالی،سند خونه وغیره.گفتم بابا من قراره پول وچک ضامن وغیره را بدهم گفتند نمیشه.گفتم آقا
    قستی بخوره توسرم نقدی پول بدم چی.گفتندتا۶۰ درصد نزدیک ۷۰۰ملیون تا۱۹مرداد تازه قیمت غیر قطعی،وتا یک هفته دیگه دعوتنامه الباقی مبلغ میادوبایدکل مبلغ خودرو راتسویه کنید.خوشحال شدم گفتم خوب همین عالیه چندروزه
    تحویل میدهندگفت ۹۰روزکاری.مگه داریم ۲/۴۰۰میلیاردبعد اینهمه بدبختی بدم بعداز۹۰ روزکاری تازه غیرقطعی آنهم اگر بدهید.پس شعار حمایت از خانواده وجوانی جمعت دروغه
    بابا من پول دارم میخوام ماشین به قیمت کارخونه بخرم.بچه دومم هم ۶ماهشه.طرح فروشم تابستان۴۰۲؟گفتم آقامن۶۰٪
    اول رامیدم هروقت خودرو آماده شدالباقی را بگیرید.گفتند شرایط همینه.مثل ۵۰٪از دوره قبل که انصراف دادندونوبتشان
    به بازار آزادودلال داده شد.این دوره هم همینه(حالاکسی هست که من را راهنمایی کنه چه باید کرد) ممنون

    1
    9
  32. سلام ما خودرو ثبت نام کردیم تا پول خواستیم پرداخت کنیم ماشبن از روسایت برداشته شد بع دلیل اینکه پیامک پرداخت وجه بع موقع بع دستمون نرسید دوباره میشه طرح مادران ثبت نام کرد

    1
    0
  33. سلام آیا من میتونم از گوشی گوگل به ماشین ثبت نام بکنم با فرزند سوم هم گواهینامه هم ندارم هم چطوری یا چه تایپی بزنم که هم ثبت نام بکنم هم انتخاب ماشین را خودم بکنم ممنون

    1. سعید صانعی

      سلام، تا یک سال نمیتونید بفروشید، بعدش هم تا چند سال اول، مالیات زیادی ازتون میگیرند

      1
      1
  34. سلام هزینه تحویل خودرو ب چ صورت هست بعد از پرداخت هزینه پیش پرداخت مابقی پول رو باید یکجا بدیم یا ب صورت اقساطی

    1
    1
    1. سعید صانعی

      سلام، در این خصوص روش پرداختی در هر طرح متفاوته ولی عموما هزینه تحویل روی فیش نهایی میاد و شما بسته به طرحی که در اون ثبت نام کردید باید تسویه کنید

      1
      1
  35. با سلام فرزند اول من تیر ماه ۱۴۰۲ بدنیا اومده برای فرزند اول هم مشمول میشه این طرح
    با تشکر

  36. سلام ۲تا سوال داشتم زمان ثبت نام طرح مادران کی هست و شنیدم میگن این طرح برای مادرانی که دارای ۳فرزندهستن میباشد فرزنددوم من تیر۴۰۲بندیا اومده آیا این طرح شامل ماهم میباشد؟؟؟

    1. سعید صانعی

      سلام، فعلا طرح فعالی نیست، باید اخبار رو دنبال کنید تا از طرح بعدی جا نمونید
      این طرح برای فرزند دوم به بعد هست، یعنی شما میتونید شرکت کنید

      2
      1
  37. اسم فرزندان در شناسنامه پدر ومادر ثپت ‌شده ولی چونگگازدواج خودمون را ثپت نکردیم اسم من وشوهرم داخل شناسنامه ها مون نیست مشکلی برای ثپت نام خودروندارهپ

  38. سلام.ما آبان ماه ۱۴۰۲ خودرو شاهین تحویل گرفتیم.وپلاک فعال میباشد آیا میتونیم در طرح جوانی جمعیت فرزند آوری سوم شرکت کنیم.ممنون

    1. سعید صانعی

      سلام، آبان 1402 که نرسیده، فکر کنم منظورتون آبان 1401 هست، اما به طور کلی در متن هم نوشته شده، شما در هر یک از طرح‌های فروش چه معمولی چه طرح مادران شرکت کنید، برای شرکت در طرح بعدی باید 48 ماه صبر کنید

      1
      1
  39. محمد نورافروز

    سلام برای مادرانی ک فرزند سوم خود را سال ۹۰ و فرزند چهارم آنها تیر ۴۰۲ به دنیا میاد مشمول طرح میشه لطفا جواب سوال ما رو بدید
    ممنون

    1
    0

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH