سورپرایز هوآوی؛ نسخه ارزان‌قیمت Honor 3c در راه است!

حتما تاکنون نام honor3c به گوشتان خورده است! یک محصول قدرتمند و بسیار خوش قیمت از کمپانی چینی هوآوی! این محصول، دارای مشخصات و ویژگی‌های خوبی بوده و با قیمت مناسبی که دارد روز به روز بر فروش آن افزوده می‌شود!

اما هوآوی در حرکتی عجیب، چندی پیش با پخش چند تبلیغ، اعلام کرده بود که نسخه دیگری از این گوشی محبوب را وارد بازار خواهد کرد. نسخه‌ای که بسیار بسیار ارزان قیمت بوده و بازهم ویژگی‌های جالبی دارد!

001

این نسخه با نام Honor 3c Play عرضه می‌شود. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 5 اینچی از نوع IPS و رزولوشن 720p، پردازنده 4 هسته‌ای مدیا تک MT6582 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز به همراه 1 گیگابایت رم و رابط گرافیکی Mali400-MP2 عرضه می‌شود. حافظه داخلی این محصول نیز 16 گیگابایت است. دوربین پشتی Play 8 مگا پیکسل و دوربین سلفی آن 2 مگاپیسکلی است. نهایتا این محصول از دو سیم‌کارت نیز پشتیبانی می‌کند! اندروید 4.2 و رابط کاربری Emotion UI نی از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید و ارزان قیمت هوآوی است.

اما حدس شما برای قیمت این محصول چیست؟ برندهای دیگر محصولات خود با این کانفیگ را با چه قیمتی عرضه می‌کنند؟!

شاید تصورش هم سخت باشد اما این گوشی با قیمت عجیب 97 دلار در بازارهای چین و 110 تا 120 دلار جهت بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد! این گوشی به زودی در بازارهای آسیا عرضه خواهد شد!

gsmarena_001-(2) gsmarena_002 gsmarena_003

3 در مورد “سورپرایز هوآوی؛ نسخه ارزان‌قیمت Honor 3c در راه است!”

  1. ای بابا اینم شانسه ما داریم تازهه دیروز 3 سی خریدم اگه می دونستم صبر میکردم این بیاد بعد میگرفتم اخه حافظه داخلی برام خیلی مهمه :'(
    راستی با این وجود این که این نسخه تو راهه امکان داره کیت کت نسخه بین الملیشم برا گوشیم بیاد راستی ممنون به خاطر پست بهمنی جان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH