LG G3 با قلم نوری رسما معرفی شد! آیا نوت 4 رقیبی دارد؟

بازهم نمایشگاه IFA و این بار یک محصول دیگر! ال‌جی هم در این نمایشگاه سعی دارد تا با معرفی یک محصول جدید از سایر رقبا عقب نماند! یکی از این محصولات نسخه تازه‌ای از جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی یعنی g3 است که قرار است رقیبی برای نوت 4 باشد!

001

این گوشی که نام تجاری آن G3 Stylus است، پیش‌تر با نام اختصاری D855 در بنچمارک ها و تصاویر لو رفته شناخته می‌شد. این محصول جدید با تمام امکانات نرم‌افزاری جی 3 و یک قلم استایلوس نوری عرضه می‌شود تا خلا محصولات ال‌جی در این حوزه را جبران کرده و ماجراجویی جدید برای آن‌ها محسوب شود.

G3 Stylus دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی است که از رزولوشن qHD یا 960 در 540 پیکسل بهره می‌برد! یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز در کنار 1 گیگابایت رم نیز قلب تپنده این محصول جدید است. دوربینی 13 مگا پیکسلی در عقب و 1.3 مگا پیکسلی در جلو نیز برای ثبت عکس‌های شما انجام وظیفه می‌کنند. حافظه داخلی این گوشی 8 گیگابایت است که البته با استفاده از رم Micro SD می‌توانید آن را به‌راحتی افزایش دهید. اندروید نسخه 4.4.2 و رابط کاربری مخصوص ال‌جی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول جدید کره‌ای است! ضمنا باتری این دستگاه نیز 3000 میلی‌آمپر است که با این صفحه نمایش و رزولوشن متوسط احتمالا توانایی بالایی خواهد داشت.

جی 3 استایلوس از تمامی امکانات نرم‌افزاری جی 3 مثل قابلیت Dual window، knock kode، Smart keyboard ، Touch and shoot و غیره بهره برده و از این لحاظ تمام و کمال است!

طبیعتا این محصول با مشخصات ساده‌اش به هیچ وجه نمی‌تواند رقیب مناسبی برای غول سامسونگ باشد، شاید طراحی و عرضه این محصول تنها برای شروع تولید محصولات با قلم نوری برای این کمپانی کره‌ای محسوب شود.

ضخامت G3 Stylus در حدود 10.2 میلی‌متر بوده و وزن آن در حدود 163 گرم است! این گوشی ماه آینده در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی در بازارهای برزیل عرضه خواهد شد. بازار نهایی این محصول آسیا، خاورمیانه، آفریقا و آسیای میانه خواهد بود.

 gsmarena_002

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH