مدیر ایکس باکس: از پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عقب ماندیم!

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، اخیرا گفته است که این شرکت از پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عقب مانده و به اندازه این رقبا، فروش نداشته است. اسپنسر در مصاحبه جدید خود با بیان اینکه ایکس باکس نمی‌خواهد از دیگر رقبا پیشی بگیرد، اعلام کرد که برنامه نداریم دو شرکت مذکور را شکست دهیم؛ در نتیجه، نمی‌توان انتظار داشت که میزان فروش در حد دیگر شرکت‌ها باقی بماند.

او در ادامه گفت که اگرچه این موضوع باعث ناراحتی علاقمندان می‌شود، ولی حقیقت است. این شرکت که اکنون در رتبه سوم قرار گرفته، قصد دارد با تمرکز بر موارد خاص، به بازی برگردد.

او اشاره می‌کند که اگرچه Xbox Series X و Xbox Series S مانند محصولات سونی و نینتندو به موفقیت‌های زیادی نرسیده، ولی نسل‌های مختلف از آن حمایت کرده‌اند.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، اعلام کرد که این شرکت می‌خواهد ضررهای ناشی از Xbox Game Pass را برطرف کرده و تمرکز خود را روی بازی‌های عالی بگذارد؛ البته این امر نباید موجب شود که انتظار داشته باشید پیروز این رقابت شویم.

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس

بر اساس گزارشاتی که منتشر شده، آمار فروش جهانی Xbox Series X تا مارس 2023 فقط 21 میلیون واحد بوده است! در مقابل، در آخرین باری که سونی میزان فروش پلی استیشن 5 خود را اعلام کرد، این میزان تقریبا دو برابر بود و 40 میلیون دستگاه محاسبه شد.

جالب است بدانید که هردوی این سیستم‌ها در نوامبر 2020 وارد بازار شدند و اکنون به طور گسترده در بازارهای ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در دسترس هستند.

شرکت نینتندو نیز در سال 2017 راه‌اندازی شد. طبق آخرین چیزی که این کمپانی درباره میزان فروش خود تا 7 فوریه 2023 اعلام کرده بود، این مقدار برابر با 122.5 میلیون واحد بوده است. هیبرید دستی نینتندو اکنون به عنوان سومین کنسول پرفروش دوران شناخته می‌شود.

شرکت نینتندو موفق شد نسبت به Xbox Series X آمار فروش بیشتری را ثبت کند و 100 میلیون دستگاه بیشتر بفروشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH