بازهم چین و بازهم یک غول بی شاخ و دم! IUNI U3

شاید نام شرکت Ginoee Spinoff را شنیده باشید. کمپانی که نامش با تولید باریک‌ترین گوشی جهان بر سر زبان‌ها افتاده است. این شرکت در تازه‌ترین محصولش یک گوشی شیک و قدرتمند را با بازار عرضه خواهد کرد. ویژگی و قابلیت‌های این گوشی به طور قطعی در حد یک پرچم‌دار بوده و با تگ قیمتی حدود 325 دلار می‌تواند فروش خوبی برای خود را تضمین کند.

IUNI

اگر از بدنه این دستگاه شروع کنیم، شاید با این قیمت توقع یک گوشی پلاستیکی را داشته باشید، اما باید گفت این شرکت در طراحی این محصول از آلومینیوم استفاده کرده که همین باعث زیبایی بیش از حد این گوشی شده است. IUNI U3 با صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن QHD یعنی 2560 در 1440 پیکسل و چگالی 538ppi تصویری فوق العاده شفاف را برای شما به ارمغان می‌آورد. در طراحی صفحه نمایش این محصول سعی شده است تا با در نظر گرفتن کمترین حاشیه دور صفحه نمایش از 77 درصد پنل جلویی این دستگاه استفاده شود!

ppi

resolotion

display

اما سخت‌افزار این غول چه گونه است؟ شاید با شنیدم نام شرکت‌های چینی، پردازنده مدیا تک برای این مدل‌ها در ذهن شما تداعی شود، اما Gionee با در نظر گرفتن چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و رابط کاربری Aderni330 در کنار 3 گیگابایت رم تمام افکار شما را تغییر داده و متحیرتان می‌کند! حافظه داخلی این گوشی نیز 32 گیگابایت خواهد بود.

glove

اما به دوربین که می‌رسیم با این شرایط حتما توقع دوربینی خوب و قدرتمندی خواهیم داشت. این شرکت در این زمینه هم خساست نداشته و دوربینی 13 مگا پیکسلی با سنسور کمپانی سونی و قابلیت لرزش گیر دستی برای شما تدارک دیده است. دوربین سلفی این محصول نیز به طبع یکی از آخرین محصولات HTC با نام M7 از یک دوربین 4 مگا پیکسلی اولترا پیکسل استفاده کرده است!

camera

rear-camera

باتری این گوشی نیز از سوی شرکت ال‌جی تهیه‌شده است و قدرتی برابر 3000 میلی‌آمپر دارد! IUNI با اندروید نسخه 4.4.4 وارد بازار شده و از رابط کاربری مختص این شرکت بهره می‌گیرد!

IUNI-U3-15

این محصول جدید در سه رنگ مشکی، سفید و سبز وارد بازار خواهد شد. این تلفن همراه هم اکنون در مرحله پیش‌فروش بوده و در تاریخ 10 سپتامبر به طور رسمی معرفی خواهد شد.

25-1408961481264

end

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH