فروش ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت پیش از عرضه آن آغاز شد

شیائومی کماکان به عرضه دستگاه‌‌های نوآورانه با امکانات متعدد به بازار ادامه داده و موجی از پیشرفت را در صنعت فناوری ایجاد می‌کند. این شرکت به تازگی از ساعت هوشمند ردمی واچ 3 لایت رونمایی کرده است. این ساعت در میان علاقه‌مندان به فناوری سروصدای زیادی را به‌راه انداخته است.

ردمی واچ 3 لایت هم‌اکنون در فروشگاه Xiaomi Mall قابل دسترس است. این محصول ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در خود جای داده است؛ اما جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. انتظار می‌رود که شیائومی ضمن برگزاری کنفرانس معرفی گوشی هوشمند شیائومی Civi 3، قیمت‌گذاری ردمی واچ 3 لایت را نیز اعلام کند. این ساعت هوشمند با برچسب قیمتی 999 یوانی عرضه می‌شود.

از سوی دیگر ردمی واچ 3 لایت پیش‌تر گواهینامه‌های بین‌المللی مختلفی را دریافت نموده است. این موضوع نشان می‌دهد که گجت پوشیدنی مورد اشاره در خارج از خاک چین نیز عرضه خواهد شد. عرضه ردمی واچ 3 لایت در بازارهای جهانی نشان‌دهنده تعهد شیائومی برای ارائه محصولات با کیفیت بالا به تعداد بیش‌تری از مخاطبان است.

ردمی واچ 3 دارای طراحی شیک بوده و طیف وسیعی از ویژگی‌های چشمگیر را ارائه می‌دهد. نمایشگر 1.83 اینچی یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت به‌شمار رفته و تجربه بصری بزرگ‌تر و فراگیرتری را نسبت به نسل قبلی به ارمغان می‌آورد. با وجود بیش از 200 تم شخصی‌سازی شده، کاربران به آسانی می‌توانند واچ فیس‌ها را مطابق نظر و سلیقه شخصی خود سفارشی‌سازی کنند.

قابلیت‌های جامع ردیابی در ردمی واچ 3 لایت موجب رضایتمندی علاقه‌مندان به مقوله پایش سلامت و تناسب اندام خواهند شد. نظارت پیوسته بر میزان اکسیژن خون به‌صورت 24 ساعته طی 7 روز هفته، سنجش ضربان قلب، ردیابی خواب و پشتیبانی از بیش از 10 حالت ورزشی مختلف، سایر ویژگی‌های ردمی واچ 3 لایت را تشکیل می‌دهند. این ساعت پاسخگوی نیازهای کلیه کاربران از دوندگان و دوچرخه‌سواران گرفته تا علاقه‌مندان به یوگا خواهد بود.

بعلاوه ردمی واچ 3 لایت از قابلیت برقراری تماس‌های بلوتوثی پشتیبانی نموده و به کاربران امکان می‌دهد تا برای برقراری تماس و پاسخگویی به آن مستقیما از ساعت خود استفاده نمایند. این گجت از پلتفرم‌های محبوب پرداخت شامل وی‌‌چت و Alipay پشتیبانی نموده و امکان انجام بدون زحمت پرداخت‌های آفلاین توسط کاربران را فراهم می‌کند.

ردمی واچ 3 لایت در برابر نفوذ آب تا فشار حداکثر 5 اتمسفر مقاومت نموده و در نتیجه هنگام شنا یا انجام ورزش‌های آبی قابل استفاده خواهد بود. عمر باتری یکی از موارد همواره مهم برای هر ساعت هوشمند محسوب می‌شود و عملکرد ردمی واچ 3 لایت در این حوزه بسیار مطلوب است.

این ساعت در صورت استفاده معمولی با یک نوبت شارژ برای مدت حداکثر 12 روز شارژدهی خواهد داشت. در صورت استفاده زیاد از ساعت، میزان شارژدهی باتری آن به حداکثر 8 روز کاهش خواهد یافت.

شارژدهی بالا باتری تضمین می‌کند که کاربران بدون نگرانی بابت شارژ مکرر باتری ساعت خود می‌توانند به‌صورت بی‌وقفه از آن استفاده کنند. ردمی واچ 3 لایت با استقبال مطلوبی از جانب مشتریان مواجه شده و نویدبخش خلق تجربه کاربری استثنایی است. این ساعت هوشمند با ویژگی‌های پیشرفته، طراحی شیک و قیمت‌گذاری رقابتی خود قصد دارد تا بازار گجت‌های پوشیدنی را تحت تاثیر قرار دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH