سونی در تدارک عرضه یک گوشی پرچمدار تاشو در اندازه‌ای متفاوت است

سونی از مدت‌ها قبل عرضه گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا کامپکت را متوقف کرده است. اما این گوشی‌ها احتمالا به‌زودی با الگوی طراحی متفاوتی به بازار بازخواهند گشت. بر اساس داده‌های اخیر به‌نظر می‌رسد که سونی در صدد عرضه یک گوشی تاشو جمع‌وجور با قالب طراحی صدفی‌شکل است.

این قالب طراحی موجب می‌شود تا گوشی هوشمند هنگام قرارگیری در وضعیت تا شده از اندازه کوچکی برخوردار باشد. اما کلیه گوشی‌های تاشو صدفی‌شکل موجود در بازار هنگام قرارگیری در وضعیت باز شده چندان جمع‌وجور قلمداد نمی‌شوند. به‌عنوان مثال گلکسی زد فلیپ 5 مجهز به نمایشگر اصلی 6.7 اینچی خواهد بود.

در خصوص ویژگی‌های گوشی تاشو آینده سونی صرفا گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است؛ اما انتظار می‌رود که این دستگاه از عملکرد بالایی برخوردار باشد.

تمامی دستگاه‌های سری اکسپریا کامپکت جزو مدل‌های پرچمدار به‌شمار می‌رفتند؛ بنابراین گوشی تاشو آینده سونی با نام فرضی کامپکت فلیپ نیز احتمالا یک مدل پرچمدار قلمداد خواهد شد.

بر اساس استانداردهای امروزی، یک گوشی تاشو کامپکت هنگام قرارگیری در وضعیت تا شده از ابعاد کوچکی برخوردار خواهد بود. بعلاوه دستگاه تاشو آینده سونی یک محصول منحصربه‌فرد محسوب می‌شود؛ مگر اینکه تا پیش از عرضه آن، شرکت دیگری اقدام به ارائه محصول مشابهی نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH