نخستین ویدیو از ماکت‌های سری آیفون 15 اپل منتشر شد؛ طراحی این سری چگونه است؟

وبسایت MacRumors با استناد به منابع خبری خود، نخستین تصاویر از مدل‌های چهارگانه سری آیفون 15 اپل را منتشر کرده است. شرکت‌های سازنده کیس به منظور تولید محصولات خود پیش از عرضه گوشی‌های جدید از ماکت‌ها استفاده می‌کنند.

به‌طور کلی این ماکت‌ها، اطلاعات لو رفته تا به این لحظه را مورد تائید قرار می‌دهند. از نظر ظاهری، گوشی جدید آیفون 15 از حداقل میزان تفاوت نسبت به آیفون 14 برخوردار خواهد بود. گوشی جدید از همان ابعاد، طراحی و ماژول‌های دوربین نسل قبلی بهره گرفته و ضخامت قاب آن نیز تقریبا بدون تغییر باقی خواهد ماند.

در عین‌حال آیفون‌های جدید به‌جای استفاده از پورت لایتنینگ مجهز به درگاه USB-C خواهند بود. مدل‌های پرو احتمالا دارای حواشی باریک‌تری در اطراف نمایشگر بوده و گوشه‌های قاب گوشی در قسمت پشتی تا حدی گرد خواهند شد؛ موضوعی که احتمالا به حمل آسان‌تر آنها در دست کمک خواهد کرد.

البته شایعات مربوط به وجود قاب تیتانیومی در مدل‌های پرو و همچنین به‌کارگیری دوربین پریسکوپی در آیفون 15 پرو مکس هنوز قابل تائید نیستند. همچنین تائید یا رد شایعات مطرح شده در خصوص عرضه مدل‌های غیر پرو آیفون 15 با حفره داینامیک آیلند نیز غیر ممکن است.

بر اساس برخی شایعات اخیرا مطرح شده به‌نظر می‌رسد که آیفون 15 پرو مکس از نمایشگر و دوربین اصلی مشابه با آیفون 14 پرو مکس استفاده خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH