با نسخه بزرگ‌تر و ارزان‌تر G3 یعنی GX2 آشنا شوید!

lg-gx2-640x0

آخرین پرچم‌دار ال‌جی، هم اکنون یکی از بهترین اسمارت فونها در بازارهای جهانی بوده و فروش غیر منتظره آن باعث شده است تا این کمپانی کره‌ای، نسخه‌های متفاوتی از این محصول را روانه بازار کند! نسخه‌هایی همچون G3 Stylus و یا G3 S و …! در روزهای گذشته کمی با جدیدترین محصولات این کمپانی یعنی L Bello و L Fino آشنا شدیم! اما تازه ترین سورپرایز ال‌جی، عرضه گوشی GX2 است.

این محصول کاملا شبیه G3 بوده و از قابلیت فوکوس لیزری نیز برخوردار است. البته دوربین این محصول به جای 13 مگا پیکسل به 8 مگا پیکسل تنزل پیدا کرده است. البته باید بگوییم که GX2 یک گوشی میان رده بوده و ویژگی‌هایش این را به ما اثبات می‌کند. هرچند باید بدانید این محصول از برادرش کمی بزرگ‌تر است.

GX2 از صفحه نمایشی 5.7 با رزولوشن HD بهره می‌برد که مهم‌ترین تفاوت این محصول با G3 است! یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی و 1.5 گیگابایت رم سخت‌افزار این میان رده را تشکیل می‌دهند. حافظه داخلی GX2 8 گیگ بوده که البته با استفاده از رم میکرو اس دی قابل افزایش است.

دوربین دومی با قدرت 1.3 مگا پیکسل در جلوی این دستگاه جای داده شده است که بازهم نسبت به G3 کمتر است! اما تمام این کاستی‌ها با یک باتری 3200 میلی‌آمپری جبران شده است که با این صفحه نمایش و رزولوشن، دیگر نگرانی بابت تخلیه سریع آن نخواهید داشت.

شرکت ال‌جی در تبلیغات خود از این محصول، به عنوان یک گزینه خوب برای مشاهده فیلم نام می‌برد! طبیعی است که فیلم دیدن در یک صفحه نمایش 5.7 اینچی جذابیت خاص خود را دارد. این محصول در تاریخ 18 سپتامبر و تنها در کره جنوبی رونمایی خواهد شد!

1 در مورد “با نسخه بزرگ‌تر و ارزان‌تر G3 یعنی GX2 آشنا شوید!”

  1. پیام صادقیان

    این ال جی هم دیگه شورشو در آورده! یه گوشی زد 4 نفر خوششون اومد دیگه ول نمیکنه! گوشی فقط سامسونگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH