تصاویر جدید از طرح مفهومی گوشی تاشو سونی اکسپریا کامپکت منتشر شد

از میان تمامی شرکت‌های نامزد تولید گوشی‌های تاشو، سونی گزینه‌ای با شانس کمتر محسوب می‌شود. این شرکت ژاپنی در زمینه اتخاذ گرایش‌های طراحی بسیار کند عمل نموده و در حال حاضر حتی دوربین جلویی گوشی‌های خود را روی نمایشگر آنها قرار نمی‌دهد.

با این‌حال امروز رندرهایی از یک گوشی تاشو بالقوه با نام سونی اکسپریا کامپکت در فضای آنلاین منتشر شده است. سونی احتمالا به‌دنبال ساخت یک گوشی تاشو صدفی‌شکل متعلق به خانواده فلیپ است. پست منتشر شده در یک انجمن کره‌ای به این موضوع اشاره نموده است؛ اما این منبع 100 درصد معتبر قلمداد نمی‌شود.

این منبع ادعا می‌کند که گوشی تاشو صدفی‌شکل و رده بالا سونی عضوی از خانواده اکسپریا کامپکت به‌شمار خواهد رفت. سونی پیش‌تر با تولید دستگاه‌های تبلت S، تبلت P و اکسپریا پلی به تجارب ارزشمندی دست یافته است.

امروزه گوشی‌های هوشمند ساخت سونی از نسبت ابعاد کشیده 21:9 با طراحی مشابه ریموت کنترل، نمایشگرهایی با رزولوشن بالا، دکمه‌های فیزیکی دوربین و گزینه‌های متعدد برای دوربین و اپلیکیشن‌ها روانه بازار می‌شوند. این دستگاه‌ها به‌صورت پیش‌فرض دارای 3 یا حتی 4 اپلیکیشن دوربین هستند. به بیان صادقانه هنوز مشخص نیست که گوشی تاشو ساخت سونی تا چه اندازه کارآمد خواهد بود.

دستگاهی که تصویر آن در ادامه ارائه شده است؛ در رده‌ای پایین‌تر از تولیدات سامسونگ، اوپو و موتورولا قرار دارد. بین دو طرف لولای بزرگ این گوشی، یک شکاف به چشم می‌خورد. همچنین دوربین به‌کارگیری شده در این دستگاه احتمالا ضعیف‌تر از حد انتظار خواهد بود. سونی با به‌کارگیری چنین دوربینی قصد دارد تا گوشی تاشو آینده خود را به یک دستگاه میان‌رده تبدیل نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH